Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Magneto/Trollweb eller Mystore?

Drevland

Medlem
Vi driver å flytter vekk fra Trollweb, ble lei av ågerprisene i forhold til ytelsen de leverer.

Lette litt rundt på nettet og fant frem til Magento Hosting | Prohost_BE. Betaler 60 Euro i måneden for en Magento-optimalisert VPS med 30 gb SSD-disk og 2048 Mb ram og 1 TB trafikk.

Basic oppsett av Magento er gratis hos de. Standard installasjon av themes og moduler fikser de også. Men for hjelp til design og bli håndholdt gjennom prosessen med å opprette varer og slikt så må man nok gå andre steder. Men jeg har ikke hatt behov for dette selv så jeg vet egentlig ikke. Kan være en ide å sende de en forespørsel i alle fall, de har knallgod kundeservice og anbefales på det varmeste.
 

Vikingweb

Medlem
Hei amalieli og bristol,

Vi tar gjerne en uforpliktende prat med dere slik at vi tilsammen kan kartlegge hvilke muligheter som fins og siden finne den løsning som blir best for akkurat din bedrift.

Vi har erfaring fra mange forskjellige oppdrag og kan være din rådgiver og gi svar på det meste som er knyttet til e-handel.

Vår hjemmeside har ikke blitt oppdatert på en stund, derfor anbefaler jeg at dere besøker Vikingweb ? Oslo, Norway ? Datamaskiner/Teknologi | Facebook der vi imidlertid oppdaterer om alle våre seneste lanseringer, og mye annet :)

Ser frem til å høre fra dere! Ønsker dere en fin helg!

Mvh. Robin Cato
Robin@VikingWeb.no
+47 4009 5255
Besøk også Starte nettbutikk? Kom i gang med Magento - Prøv gratis i 30 dager! der du kan snakke med oss på vår Livechat!
 
Topp