Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Manuelt ordresystem

Steve Cash

Medlem
Mener du rett og slett en manuell ordreblokk med ordresedler? En kontorrekvisitaforretning, som Staples eller Caribonum, må vel kunne skaffe det. Ellers så har jo, som zapotek nevner, slike elektroniske databehandlingsmaskiner vært på markedet en stund nå. Jeg har hørt at en kan gjøre mye praktisk arbeid med slike.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hva er et manuelt ordresystem?

En webshop hvor ordrene skal godkjennes av en person før ordrebekreftelsen sendes ut er i mine øyne et manuelt ordresystem. Men, om det er det du tenker på vet jeg jo ikke........men, vi er jo på WEBforumet ;)
 

Rismoen

Medlem
Bestillingene får jeg via e-post.

Det jeg trenger er et program som fungerer på et EDB-apparat slik som "Hjalmar" demonstrerer i videoen

Med dette høyteknologiske og avanserte programmet skal jeg ha muligheten til å legge inn og holde oversikt over kunder, varer, priser og ordre. Det skal også være mulig å sende ordrebekreftelse, skrive ut plukklister/følgesedler og lignende ting som gjør det til et fullverdig og komplett ordresystem.

Rett og slett et enklere og billigere alternativ til Microsoft Dynamics AX Sales and Marketing / Sales and Customer.

Fakturering er ikke et "must".
 
Topp