Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mobilmarkedet

Hydrogen

Medlem
Hei!

Jeg skulle egentlig starte med og selge klær. Men har funnet ut nå at jeg kan selge originale mobiler billigere en andre alle nettbutikker som komplett.no, mpx.no netonnet.no, osv!
Jeg har fått sykt bra tilbud, og + jeg har fått en prøve og det viser seg og være originale mobiler!:) Jeg kan ligge under alle nettbutikker priser på nette og tjene 1000 - 500 kr pr salg! Dette er jo ganske bra egentlig?
Men jeg lurer på om det er verdt det med tenke på garanti vi har her i norge osv.

Folk i norge liker jo og spare penger! Så dette her kan bli bra tror jeg.
 

testdriver

Ha det bra..
Har du undersøkt markedet skikkelig og tenkt over alle mulige kostnader? Det finnes vel for eksempel statistikk som viser hvor mange prosent av varelageret du må holde igjen mht reklamasjon. I tillegg koster trafikk en del. Den kostnaden må inkluderes i regnestykket.

Men ja, kjør på der du ser en åpning. :)
 

Hydrogen

Medlem
Takker for alle svar:)

Ja og få trafikk på siden vil koste en del sikkert og gå i under skudd! Jeg vet dette markedet er knall hardt har jeg hørt, men så lenge jeg klarer og konkurrere på pris og ligge under alle sammen i pris og tillegg ha en bra inntjening, så tror jeg det blir bra!

Og selvsagt yte bra service da og følge lover og regler!

Men tenkte og begynne i det små og få trafikk. finn.no, facebook.com, og diverse forumer!
google adwords er også bra? Har ikke så mye erfaring om google adwords enda!
Men jeg skal søke litt rundt på forumet her og se om jeg finner noe så for jeg lese litt:)

Tror jeg kommer til og satse på dette! Må bare finne på et bra navn på butikken:)
 

n0stra

Medlem
Husk norsk forbrukerkjøpslov. Din selger har intet krav om å forholde seg til denne (5 års reklamasjonsrett). Det er med andre ord du som har ansvaret for å dekke alle dine kunders reperasjoner samt at du er pliktig til å sende telefonene inn til verksteder for sjekk selv om det er kundens egen skyld.

Å jobbe med slik forbrukerelektronikk som alle går rundt med i regn, kulde og i lomma og på fest er noe dritt for å si det enkelt. Har jobbet i elektronikkbransjen og den avdelingen som hadde størst lekkasje av folk var mobiltelefon. Folk ble rett og slett drittlei av kun kjeft og mikroskopiske marginer.
 

Hydrogen

Medlem
Hehe nei er nok ikke meg på denne linken:p Har ikke fått opp nett side enda, jeg selger fortsatt på finn.no og qxl!
 
Topp