Nå skal dere straffes

adeneo

Medlem
Nå som jeg endelig trodde det var en interessant tråd på gang :mad: :mad: :mad:

emma-watson-bdsm.jpg

namaste

Medlem
Man kan ikke straffe de skyldige, uten å åpne opp et marked for negativ SEO. Man kan fjerne effekten, og er det planen, applauderer jeg det varmt. En rekke SEO-konsulenter vil gå konk kjapt, og jeg slipper å få alle disse idiotiske telefonene med idioter som skal selge meg førsteplass i Google.

haha...kunne ikke dy meg, den overskriften var for bra til å la gå! :D

Men det virker ihvertfall klart at å legge hovedfokus på bra innhold er eneste solide langtids strategi!

Hakasu

Medlem
Reaaaaaaaaaaly, jeg ser allerede to unaturlige backlinks i signaturen din :D

Noen signaturlinker må jo være lov innimellom ;) Sånn til vanlig prøver jeg å holde meg til å kun ha linker hvor det faktisk er nyttig for brukeren å komme til nettsidene.

zapotek

Medlem
Det skumle med de påståtte endringene er at negativ SEO vil bli mer mulig. Ser allerede for meg annonsene på Fiverr: "Destroy the competition with 50k super spammy slime links for 5 dollars".

Morph

Svart belte i snoking
Har allerede sett flere eksempler på sider som har bygget lenker fra populære utenlandske artikkelmarkedsføringskanaler (som mer eller mindre kan kalles spam, i hvert fall hva kommer til innhold), og resultatet har ikke blitt "penalty". Det ser mer ut som om G har fjernet verdien i lenkene, og plasseringene har falt 10-ish plasser nedover.

Noe annet enn å fjerne en eventuell verdi, vil jo være helt hinsides.

Topp