Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nektes oppretting av ENK, manglende dokumentasjon?

AOB

Skal bare..
Takk skal du ha, bristol. Jeg angrer muligens litt på at jeg oppga mobilnummeret mitt, for jeg har allerede blitt oppringt av selgere som gjerne vil hjelpe med markedsføringen, noe jeg høflig har takket nei til. Jeg vet det ikke er påkrevet å oppgi telefonnummer, men samboeren kan i det minste være glad for at jeg ikke fylte inn husnummeret vårt der ;)
 
Takk skal du ha, bristol. Jeg angrer muligens litt på at jeg oppga mobilnummeret mitt, for jeg har allerede blitt oppringt av selgere som gjerne vil hjelpe med markedsføringen, noe jeg høflig har takket nei til. Jeg vet det ikke er påkrevet å oppgi telefonnummer, men samboeren kan i det minste være glad for at jeg ikke fylte inn husnummeret vårt der ;)

du kommer til å få en god del telefoner fremover, og om du skriv inn e-postadressen kommer det sikkert en god del e-post også. husker godt hvor plagsomt det var.
 

Santo

Active Member
Takk skal du ha, bristol. Jeg angrer muligens litt på at jeg oppga mobilnummeret mitt, for jeg har allerede blitt oppringt av selgere som gjerne vil hjelpe med markedsføringen, noe jeg høflig har takket nei til. Jeg vet det ikke er påkrevet å oppgi telefonnummer, men samboeren kan i det minste være glad for at jeg ikke fylte inn husnummeret vårt der ;)

Det er ikke noe krav å ha ett telefonnummer stående registrert på firmaopplysningene i Brønnøysundsregisteret.

Så dersom du har registrert dette ville jeg sendt inn en endringsmelding fortest mulig og fjernet alle telefonnumre, epostadresse, og eventuelt faksnummer.

Ellers vil du garantert få bøttevis med spam og uønsket oppmerksomhet fra selgere.
 

AOB

Skal bare..
Jeg skvatt litt da jeg begynte å få telefoner fra ganske fjerne strøk, ja.. jeg har forandret litt på skjemaet m.t.p. dette, og ba om at mobilnummeret utgår. Takk for heads-up om dette. Jeg har lest en del artikler de siste dagene, om nettopp ferske foretakeiere som ble forsøkt rundlurt av sleipe selgere, og jeg skvatt kanskje litt av historiene, men det har kun vært "nei takk" fra min side når de ringte meg (kanskje litt kontant fra min side).

Jeg vil sikkert begå en rekke feil i tiden fremover, men forhåpentligvis av det mindre og relativt ubetydelige slaget :) Så lenge jeg tar dette i et overkommelig tempo, har jeg tro på at det vil gå bra. Blir å kjøpe inn noen bøker etter hvert, men akkurat nå begynner jeg ca på bar bakke prosjektmessig sett, og nyter følelsen av å trøkke litt i startgropen, med håp for fremtiden.
 
Topp