Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nerden.no

Nerden

Medlem
Hei,
nytt medlem her, men flittig leser.

Ønsker tilbakemelding på nettsiden Nerden.no

Har hatt noen bestillinger til nå, annonsering til nå har hovedsaklig vært via google, men tenkte å begynne med finn.no annonser, vil bare ha ett godt utgangspunkt og vil gjerne ha deres tilbakemeldinger.

Alle tips mottas med takk.

Mvh Thomas
 
Sist redigert:

hohohoo

Medlem
Bra førsteintrykk.
En kommentar og et spørsmål.

De fleste har gul "Kjøp"-knapp, det er en grunn til det. Folk trykker ofter på den knappen når den er gul.

Er det viktig at butikken er liten? Hvis ja, er det i såfall positivt eller negativt for kunden?
 

Bjørnar

Gründer
hohohoo;86101De fleste har gul "Kjøp"-knapp skrev:
Har du noen kilder på det? For det er ikke helt det som er min oppfatning (men det kan vi diskutere i en annen tråd).

Når det gjelder siden, så synes jeg den er grei, men ikke noe mer enn det. Hadde gjerne sett at bildene du bruker på produktene for å vise tekst, kunne vært tekst - og ikke bilder. Blir litt for lite luft for min del.

Kunne også vært greit å dytte inn litt farger, det er vanskelig å få til noe ekstraordinært med sort, hvitt og grått.
 

Nerden

Medlem
Takk

Takk for tipsene, jo kan nok bli litt ensformig med svart/hvitt/grått.
Skal prøve å få lurt inn noen farger der.

Hva med navn på menyer og produkt titler?
Helhetsinntrykk? Virker siden seriøs?
Burde jeg begynne med tidsbegrensede tilbud? (for å la kunden vite att butikken er betjent og "levende")
 

picxx

Well-Known Member
Burde jeg begynne med tidsbegrensede tilbud? (for å la kunden vite att butikken er betjent og "levende")

Mystore har støtte for rabattkoder (om enn på en litt tungvindt måte).
Bruk disse, og tips alle sider som f.eks. rabattweb.no om dine rabatter.
Ikke bare kjører du promo, men du får gratis markedsføring med i samme slengen.
Du finner noen rabattnettsteder her:
Rabattkoder og kupongkoder | Norske plugins
som du kan begynne med.
Tror også det ligger en liste ut her på webforumet om jeg ikke tar helt feil.

Julespesialer, påsketilbud og slikt må du selvsagt kjøre.... da er vi tilbake på det du snakker om, at butikken må være "levende".
 

hohohoo

Medlem
Det som er litt "skummelt" med rabattkoder, er man blir sittende å fundere på hvorfor man ikke har noen selv. Hvorfor får andre bedre pris en meg? Men brukt riktig fungerer det.

Tidsbbegrensende tilbud er bra. Kombinert med rabattkode? Kjøp før xx.xx.xxxx få n% rabatt på ditt neste kjøp. Da får du et salg til også :) Ellers er 2 for prisen av 3 eller pakketeringer bra. Prisene bør ikke en gang være spesielt mye lavere, fordi folk oppfatter 3 for 2 som et bra tilbud i utgangspunktet.
 

Nerden

Medlem
Takker :)

Smart, har nå sendt inn rabattkoder til 4 slike sider med ett åpningstilbud med 50 koder tilgjengelig, så får vurdere responsen og kanskje gjøre noe slikt igjen senere :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Helhetsinntrykk? Virker siden seriøs?

Stygg logo og dårlig språk trekker i gal retning. Dere bør vurdere å hente inn eksterne (skrivende) mennesker for å skrive tekstene deres, som - unnskyld at jeg sier det - ikke holder mål. Tekstene dere skriver ville hatt sin fulle hyre med å konkurrere med tekster forfattet av elever i 6. klasse på barneskolen.

F.eks:
Portugisiske Autodesign er ett firma vi har ett veldig godt sammarbeid med.
Vi har selv vært på besøk å sett hvordan produktene blir produsert og den strenge kvalitetskontrollen.
Autodesign produkter er laget av høykvalitets GRP, produktene har glatte og lettlakkerbare overflater samt en ypperlig passform.
Produktene hvor det er nødvendig leveres med festepunkter, gitter og skruer.

Pga sjøfrakt fra Portugal-Holland-Norge er leveringstiden til oss ca 4 uker.
 

picxx

Well-Known Member
Ang logo, kan du utdype hva du mener er så fælt, kanskje et forslag på forbedring?

Vet ikke om du skal kalle det en logo eller en header.
For meg blir det litt forvirrende når du bruker et smilefjes som favicon, mens du har en header med en hvit stjerne og en rød N. Hvorfor ikke implentere dette i ditt favicon?
Ellers er det kanskje greit at headeren har tekst som ikke overlapper enannen. Slik den er nå ligger sloganet over selve butikknavnet og skaper unødig støy der.
 

Nerden

Medlem
Vet ikke om du skal kalle det en logo eller en header.
For meg blir det litt forvirrende når du bruker et smilefjes som favicon, mens du har en header med en hvit stjerne og en rød N. Hvorfor ikke implentere dette i ditt favicon?
Ellers er det kanskje greit at headeren har tekst som ikke overlapper enannen. Slik den er nå ligger sloganet over selve butikknavnet og skaper unødig støy der.

Takker, blir vel mer en header ja og takk for tipsene, slogan skal jeg få bort.

Men angående logo.

Er noe slikt en mulighet? tok 5 min å lage, men kanskje noe mer gjennomført?
Vil det bli ALTFOR useriøst eller kan slikt godtas pga siden og produktene?

nerdenskikkelignerd.jpg


Eller noen andre forslag?
 
Topp