Har begynt å bruke Netaxept sitt betalingsystem, og har gledet meg til dette siden jeg trodde dette skulle øke omsetningen. Saken er at omsetningen har økt, men endel av ordrene går ikke igjennom.
Det kan jeg ikke skjønne, siden det er jo en kjempe enkel måte å betale på.
Så jeg testet selv i dag, og kjørte igjennom en ordre og betalte med Visakortet mitt.
Da kom det plutselig opp: BankID
Da ville de at jeg skulle finne frem kodebrikken og taste inn engangs passord, samt personlig passord. (som man gjør for å logge inn i nettbank) Hvis det er sånn at alle får opp denne beskjeden, så skjønner jeg at det kan være med å gjøre at kunden trykker avbryt, ihvertfall hvis kunden er et sted hvor han/hun ikke kan få tak i kodebrikken sin.
Skal ringe og høre mer med Nets imorra, men fikk ikke så mye ut av de på kundeservice idag.
Er det noen andre som har opplevd at mange ordre daglig blir stående som ikke betalt, siden kunden velger å kanselere etter at de har gått over til nets eller hva folkene bruker her?
Kjipt å se at 13 ordre på tilsammen ganske mange tusen ikke har blitt betalt de siste 4 dagene etter at jeg gikk over til "det fantastiske" betalingssystemet her!
Hilsen frustrert
Det kan jeg ikke skjønne, siden det er jo en kjempe enkel måte å betale på.
Så jeg testet selv i dag, og kjørte igjennom en ordre og betalte med Visakortet mitt.
Da kom det plutselig opp: BankID
Da ville de at jeg skulle finne frem kodebrikken og taste inn engangs passord, samt personlig passord. (som man gjør for å logge inn i nettbank) Hvis det er sånn at alle får opp denne beskjeden, så skjønner jeg at det kan være med å gjøre at kunden trykker avbryt, ihvertfall hvis kunden er et sted hvor han/hun ikke kan få tak i kodebrikken sin.
Skal ringe og høre mer med Nets imorra, men fikk ikke så mye ut av de på kundeservice idag.
Er det noen andre som har opplevd at mange ordre daglig blir stående som ikke betalt, siden kunden velger å kanselere etter at de har gått over til nets eller hva folkene bruker her?
Kjipt å se at 13 ordre på tilsammen ganske mange tusen ikke har blitt betalt de siste 4 dagene etter at jeg gikk over til "det fantastiske" betalingssystemet her!
Hilsen frustrert