Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Netcom ble Telia 1. mars - Tradedoubler har ennå ikke forstått det

erl1

New Member
Hei Alexis. Ser at jeg nå (kl. 11.46 i dag) har fått oppfølgingssvar på min support-ticket (kudos for at du følger med på forumet her).

Ikke noe å gi kudos på. De har garantert satt varsel på forumet så de får mail hver gang en tråd blir opprettet i denne kategorien.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
I dag fikk jeg svar på min henvendelse ang. Netcom/Telia. Er glad for at TD svarte, men ikke like happy for svaret:

Jag har nu fått en återkoppling, tyvärr så kommer Netcom/Telia att stänga ner sitt program i september månad och de betyder att de inte kommer att fixa länkarna.
Information kommer att skickas ut en månad innnan programmet avslutas. Så vänligen ta bort all spårningsmaterial ni har för netcom från er sida och promota andra kunder istället.
 

TMM

Medlem
Imponerende. Da sender de kanskje ut varsel per mail etterhvert også, skal vi tippe på september?
 

tomro

Member
Kan kanskje passe med å informere om at Telia starter opp nytt affiliateprogram rimelig straks (i dag?) hos NetBooster og Adservice. Om du har sider med god kvalitet, og du skaffer trafikk til disse på en god måte, så ta kontakt med ett av nettverkene.

/disclaimer: Telia er en kunde av meg.
 

TMM

Medlem
I dag kom varselet om at Netcom blir stengt umiddelbart ja, da fikk jeg rett angående september..

Tomro, angående Telia har jeg et spørsmål - betingelsene er som følger: «Avregning per nytt mobilabonnement – ikke avregning for kontantkort, mobilt bredbånd, telefoner eller tilbehør.»

Jeg har fått bekreftet fra ASM og Netbooster at dette innebærer at også salg av mobil med abonnement genererer kr. 0,- i provisjon. Med andre ord blir publisherne invitert til å sende kunder til Telia der man vil betale provisjon kun for en (temmelig liten tipper jeg) andel av salgene.

Siden Telia er din kunde kan du kanskje forklare logikken bak denne modellen?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
I dag kom varselet om at Netcom blir stengt umiddelbart ja, da fikk jeg rett angående september..

Jeg fikk e-post om dette i begynnelsen av august (selv om jeg jo visste om dette før):

-----Original Message-----
From: Tradedoubler [mailto:no_reply@tradedoubler.com]
Sent: fredag 5. august 2016 15.38
Subject: Netcom (219148) vil stenge på nettverket den 07/09/2016

Kjære Affiliate,

Vi beklager å måtte informere deg om at programmet Netcom (219148) vil stenge på nettverket den
07/09/2016​
 

tomro

Member
Tomro, angående Telia har jeg et spørsmål - betingelsene er som følger: «Avregning per nytt mobilabonnement – ikke avregning for kontantkort, mobilt bredbånd, telefoner eller tilbehør.»

Hei,

litt vanskelig å gå inn på de bakenforliggende grunnene, men jeg er helt enig med deg at for mange publishere vil ikke dette være optimalt, og kanskje virke urettferdig.

Denne modellen som vi nå en gang har, retter seg derfor først og fremst mot aktører som har en eller annen abonnementssammenlikningssite. Også de vil kunne "miste" noen salg, men i begrenset mengde. Om du dog har en side som sammenlikner telefoner, er denne modellen og programmet ikke optimal for deg, dessverre.

Så, vi er klar over at den for mange medier ikke er god, men tvinger heller ikke noen til å kjøre den.

Vi jobber for å finne ut om betaling for telefoner/telefon med abo er mulig, og vil oppdatere status når vi har avklart noen ting..

/tomro
 
Topp