Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk: Dearlady.no

Ubrukelig

Medlem
Ønsker tilbakemeldinger på nettsiden min - Dear lady - Dear Lady

Denne er laget ved bruk av Mystore.no så det er begrenset hva jeg får forandret mtp design etc men jeg mottar gjerne tilbakemeldinger på det også.

Nettsiden er ikke helt ferdig men føler jeg er klar for litt kritikk :)
Mottar også gjerne små tips og triks dere ser jeg kan gjøre mtp SEO.

Mvh
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Bildet av jenta (må jeg vel si, ikke dame?) på forsiden sjokka litt - Lolita? Vet ikke om det kan provosere mer enn man får kjøpelyst?
 

Grooo

Medlem
Jeg er helt sikker på at det provoserer mer enn det gir kjøpelyst, i alle fall for meg...

Synes ellers det var vanskelig å komme med noe særlig med tilbakemeldinger når det er så lite tekst på sidene. Beskrivelser av produktene har mye å si, blir spennende å se hvordan du velger å beskrive hvert enkelt produkt. Her er det nok masse muligheter til å prøve seg fram med hva som funker og ikke.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
hmmm... har du gjort noe rart nå?

feilmelding.png


Forøvrig er jeg enig med de andre her om det bildet av jenta, syns heller ikke det funker.
 

Ubrukelig

Medlem
Siden alle snakker om "det" bildet, får dere bare et bilde? Det skal rullere. Forøverig er det bildet jeg tror dere snakker om nå fjernet.

Den erroren skal egentlig være en facebook app men den er litt ustabil. Fungerer bare i IE.

Angående tekst om produktene så er det noe også jeg er spent på :p syntes det er veldig vanskelig.
 

Ubrukelig

Medlem
hmmm.. Etter ca 5 sekunder skal det rullere til neste bilde.
Jeg får bare fjerne facebook appen frem til evt mystore har fikset den.

Jeg skal på et møte i oslo osv på dagen i dag men jeg må nesten sette meg ned i kveld å begyne! :]
 

Dag Frogner

Supermedlem
Som du selv sier, er jo dette en Mystore-butikk og at det derfor er begrenset hva du kan gjøre med det, men jeg syntes du kunne prøvd å gjøre det litt mer spennende. F.eks kunne du laget en header med litt mer fart i, istedet for bare logo. Og selvom produktene i hovedsak er sorte/hvite, kunne du med fordel sneket inn litt farger her og der.

Som andre også har nevt; du burde ha mer tekst. Om du ikke skriver veldig utfyllende, burde du ihvertfall ha en liten beskrivelse som sier litt om hva smykkene er laget av, kanskje hvilke andre smykker som passer til akkurat dette smykket (hvis du har flere typer smykker i samme serie) f.eks. Syntes også at tittelen på smykkene burde være noe annet enn bare Dearlady 014.

Disse kunne f.eks hett spiraløredobber: Dear Lady 010 - Dear Lady Smykker - Fri frakt

og disse f.eks hjerteøredobber: Dear Lady 019 - Dear Lady Smykker - Fri frakt

Det var kanskje ikke veldig kreativt, men det var nå i allefall en beskrivelse slik at også du klarer å skille de forskjellige fra hverandre. ;)

Når det gjelder SEO, burde du ha med litt mer beskrivelse i tittelen på siden. Nå står det "Dear lady - Dear Lady Smykker - Fri frakt". Siden det er tydelig på forsiden at frakten er gratis, ville jeg heller brukt antall tegn i tittelen til å skrive hva du selger.

F.eks: "Dear Lady - smykker, øredobber, halskjeder, armbånd og ringer."

Ellers rullerer bildene her, i siste versjon av Opera. :)
 

Ubrukelig

Medlem
Tusen takk for tilbakemeldinger folkens :) Jeg skal ha dem i bakhodet de neste dagene å se hva jeg får forbedret! Kom gjerne med fler!

Ang tekst er dette noe jeg skal begyne med nå, å skrive om smykkene er en selvfølge men å gi dem navn er ikke noe jeg har tenkt på, men dette kan være en god ting!
 
Mulig jeg ikke har samme holdning som andre her. Jeg ser ingen bilder som er upassende, føler at bildene som er på siden passer fint, noe jeg legger merke til derimot er at teksten på de rullerende bildene er blury og noen veldig kantete font som gir meg et litt dårlig inntrykk.

Ellers ville jeg kanskje valgt andre navn på produktene dine. 025 evt. gir meg ikke noe mer informasjon, og gjør heller ikke at du får særlige bra treff i for eks. Google.
 

Grooo

Medlem
abroke: bildet vi snakket om ser ut til å være vekk nå

Jeg ville vel kanskje ha fjernet fra Om oss at dere er helt nye og etablert i 2011. Jeg liker nå best å handle fra godt etablerte butikker, det føles tryggere og sikkrere. Du trenger jo ikke lyve på alderen, - bare utelate hvor "unge" dere er kanskje? Nytt smykkemerke kan det gjerne stå

PayPal-logoen på Om oss-siden vises ikke hos meg
 

Ubrukelig

Medlem
Ja, bildet det var snakk er blitt fjernet. Prøver å få ordnet bedre bilder på annonsene men vet ikke om det går med det første.

Ok, det kan være et godt poeng. Vi er derimot ute i flere butikker med eget monter med alle smykkene utsilt, egne handleposer og full pakke. Er dette noe dere ville fått informasjon om som kunde?

Paypal logoen har jeg sett det har vært trøbbel med, skal se hva problemet er.

Fikk etter å ha lest en annen tråd på forumet her at en "Legg i handlekurv" knapp istedenfor en "kjøp" knapp er bedre. Men for å få byttet dette ser det ut til at mystore vil ha 325 kr? Syntes dette er litt merkelig.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det er jo det som er en av de store bakdelene med å bruke løsninger som f.eks Mystore. Du får et ferdig oppsett hvor alt fungerer bra, men de skal ha betalt for den minste lille ting.

Om du selv skaffer selve knappen, burde de kunne gjøre det gratis for deg. Mest sannsynlig holder det å gi knappen samme navn som den som ligger der nå og laste opp den nye knappen.
 
Topp