Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk: Dearlady.no

Ubrukelig

Medlem
Man kan skifte skins mens å bytte tekst det er jo noe helt annet. En basic ting jeg syntes det er urimelig å ta betalt for etter man har betalt over 7000 for en side man "lager" selv.
 

Grooo

Medlem
Synes absolutt du skal få med at dere er ute i andre butikker ja, gjerne med blider og alt - det sier jo noe om at dere faktisk er seriøse og at dette ikke bare er noe kina-juggel som er importert på billigste måte.
 
nå har jeg ikke prøvd mystore, men er det ikke mulig å redigere csskoden selv?
 

Ubrukelig

Medlem
Det er mulig, abroke, men jeg tror ikke jeg får til det. Kan prøve, men vet ikke om jeg tør å risikere å rote til noe jeg ikke klarer å fikse.

Nå er siden oppdatert litt, jeg har lagt inn en Forhandler knapp. Innholdet er ikke ferdig, men er noe ala det som skal stå.

Jeg har også prøvd å redigere bilder for å få dem til å blende bedre inn i bakgrunnen. Men syntes ikke det ble så bra. Alle armbåndene er nå redigert.
 

Ubrukelig

Medlem
Sender deg en pm, Bristol.

Forhandler knappen er fjernet nå inntil jeg får skrevet den ferdig og får godkjent å legge ut linker på våre forhandlere.
 

Grooo

Medlem
Bildet av smykkeskapet under "samarbeidspartnere" gjorde at jeg fikk mye mer tillit til butikken, -hvis man kan si det sånn. Kanskje du kunne klart å få det inn på "om oss" på noe vis¨også, en litt mindre variant av bildet feks. Jeg tror mange titter inn der heller enn på "samarbedispartnere"
 
Topp