Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk - gadgets osv

Tonny Kluften

Administrator
Ok, skal se på prisene.

Hva med kategorisider som Digitalvekter - Gadgets-store.no og HDMI Kabler - Gadgets-store.no. Hvor mange produkter er det hensiktsmessig å plassere på hver kategoriside? Den besøkende skal ikke miste oversikten, men heller bla til ny side. Og hvor mange i bredden? Her er det tre, jeg tenker at fire i bredden er ok.
Syns dere at bildene blir for små da? Særlig på de to ovennevnte kategorisider, det er ok å se detaljer i produktene, altså se hvordan pluggen ser ut osv.

Og prisene på hdmi-kabler spesielt, hvordan ligger de an?
 

Bjørnar

Gründer
synes teksten var litt liten, spesielt i menyen til venstre.

den gule kjøp-knappen falt ikke helt i smak, og logoen ser ut som den er dratt ut av raua til en hest. men bortsett fra det; rent og pent. :)
 

Keeper

Medlem
Gratulerer :)

Må si at look er ok, men kanskje litt "old school" ? Logo, kanskje rydde litt i hva varer du selger.
 

webpiken

Medlem
Gjør det ennå tydligere at du har fri frakt, ikke la noen som surfer innom gå glipp av dette.

Selv blir jeg sprø om jeg må lete rundt etter fraktbetingelser, men blir veldig glad hvis nettbutikken nærmest roper "Fri frakt!".
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Synes t-shirtsa er litt dyre..

Spørs jo om man tar dette inn selv men var i snakk med noen i kina.. da vare det 45 kr per skjorte. dette var etter frakt. om ikke jeg husker feil 67,8 eller noe etter moms?
Dette var ved bestilling av 100 stk totalt.
 

Tonny Kluften

Administrator
Hva er deres mening om at når man har skrollet ned på denne siden så laster det nye produkter nedover slik at man egentlig aldri blir ferdig med å skrolle hvis det er veldig mange produkter ikategorien. iPhone 3G - Gadgets-store.no er en sånn side. Personlig liker jeg det ikke så godt, vil heller ha side 1, 2, 3 osv.

Ellers kan jeg melde at jeg tok over butikken i går kveld og har nå noen salg, dette blir gøy!
 
Topp