Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk i zoo-bransjen selges billig med vareparti.

Fritz

Medlem
Nettbutikk i zoo-bransjen selges billig med vareparti. Butikken er drevet siden 2011 og har ved flere anledninger vært oppe i rundt 50 000 pr mnd i omsetning. Jeg har drevet den samtidig som jeg drev fysisk zoobutikk, og pga at dette har blitt litt for mye for en mann så har nettbutikken desverre blitt litt nedprioritert til tider. Kasseløsningen (Klarna) har vært stengt nærmere et år nå, likevel er det stadig rundt 50 besøkende daglig. Daglige besøk lå jevnt mellom 50 og 100 mens den var åpen. Det er også flere som klager for at de ikke får handlet, så tydelig at butikken er ønsket. Det følger med et vareparti med innkjøpspris et sted mellom 30 000 og 50 000. Jeg har kastet alt jeg mente var ukurante varer, så alt som er igjen skulle være rimelig lettsolgte produkter. Ikkenoe dyrefor eller annet som går ut på dato. Det følger med FB-side med rett over 1000 følgere. Selges kr. 10 000, eller bud over dette. Vil påstå at dette er rasende billig for en butikk som er mer eller mindre oppe og går. Ta kontakt på PM for mere info.
 

Fritz

Medlem
Det følger også med: Gammelt (men brukbart og lovlig) kasseapparat med strekkodeleser, etikettprinter og nesten full eske etiketter til pakkelapper (mybring), pakkevekt, cellofandispenser og nesten full eske cellofan til den.
 
Topp