Nettbutikk LED-lys selges

En tråd i 'Nettsider' startet av Hannes, 13 Jun 2013.

1. Ole Avranden utvandret

Gratulerer!

2. Grooo

Grooo Medlem

3. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Takk. Var og hentet et særdeles velordnet varelager i går og fikk en innføring i ledpærenes mysterier. Det er morsomt å kjøpe en nettbutikk når det er så orden i sysakene. Så en ekstra takk til Hannes for det.
    Så begynner jobben med å selge... puh :D

Siden topic i tråden nå er uaktuell så vil jeg gjerne høre deres erfaringer med ledlys/pærer. Noen som bruker det og har fordeler med det?

4. hokhang Medlem

jeg vurdere å bytte ut alle pærene i huset til led men lurer selv på hva fordeler og ulemper er.... lurer også på om de ledpærene fra kina er av såpass god kvalitet?

5. Tonny Kluften

Tipper at 99% av alle ledpærer i verden er laget i Kina :D
    Det spiller ingen rolle hvilket land ting er produsert i. Det er kvaliteten som teller.
    Jeg kan ikke svare for andre nettbutikker, men alle de ledpærene på Led lys i høy kvalitet til en fornuftig pris. Kjøp led lys fra Ledlyspærer.no er testet av Hannes og bekjente av ham. Han har brukt et år på å teste og har beveget seg fra de billigste til de noe dyrere for å få varmt nok lys og god nok spredning på lyset. De pærene er langt fra de billigste fra Kina for å si det sånn, mens utsalgsprisen er veldig bra, avansen er lavere enn andre som kjøper billigere og selger dyrere. Fristende for meg å sette opp prisene noe, for det kan jeg fint gjøre, men jeg skal ikke være for grådig foreløpig.

Hvis du vil teste hokhang så bare bestill, det er full returett på alt. Men du kommer ikke til å returnere dem... særlig hvis du tester sammen med Elkjøp sine...

Jeg har laget noen rabattkoder som virker kun èn gang:

wfledlys1 - 20%
    wfledlys2 - 17%
    wfledlys3 - 14%
    wfledlys4 - 11%
    wfledlys5 - 8%

Hvor lenge tør du vente :D

6. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Signet meg opp som kunde, men har ikke fått noe e-post med aktiveringslenke? Skal ikke det skje kjapt?

7. Metaweb Medlem

Gratulerer Tonny!

Ville forøvrig ha laget en ny logo til butikken ;)

8. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Enig Meta, den skjærer i mine øyne :D

Venter fremdeles på e-post....

9. Tonny Kluften

Jeg venter på epost også :)
    Tror jeg må ta butikken over på Woocommerce rett og slett, nå er den på Joomla og Virtualmart. Det fungerer veldig bra, men jeg skjønner ikke hvordan/hvorfor, så det blir å flytte til Woocommerce :D

10. Ole Avranden utvandret

Jeg ville nok også skrinlagt Virtuemart. Integrasjonen med Joomla er fantastisk hvis man trenger det, men å kjøre det som en ren nettbutikk er ikke optimalt.

Virtuemart kommer fiks ferdig utstyrt med en myriade av små og store bugs, så VM som ren nettbutikk... Nei takk.

11. Tonny Kluften

Cart2Cart - Automated Shopping Cart Migration Service er veldig bra, kostet 49dollar og sparte meg for en dags arbeide :) Brukte den for å flytte butikken fra virtualmart til woocommerce, den ordnet alt. Woocommerce ligger på subdomene nå og jeg flytter den så fort alt er ferdig konfigurert :)

Del denne siden