Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk LED-lys selges

Tonny Kluften

Administrator
Takk. Var og hentet et særdeles velordnet varelager i går og fikk en innføring i ledpærenes mysterier. Det er morsomt å kjøpe en nettbutikk når det er så orden i sysakene. Så en ekstra takk til Hannes for det.
Så begynner jobben med å selge... puh :D

Siden topic i tråden nå er uaktuell så vil jeg gjerne høre deres erfaringer med ledlys/pærer. Noen som bruker det og har fordeler med det?
 

Tonny Kluften

Administrator
Tipper at 99% av alle ledpærer i verden er laget i Kina :D
Det spiller ingen rolle hvilket land ting er produsert i. Det er kvaliteten som teller.
Jeg kan ikke svare for andre nettbutikker, men alle de ledpærene på Led lys i høy kvalitet til en fornuftig pris. Kjøp led lys fra Ledlyspærer.no er testet av Hannes og bekjente av ham. Han har brukt et år på å teste og har beveget seg fra de billigste til de noe dyrere for å få varmt nok lys og god nok spredning på lyset. De pærene er langt fra de billigste fra Kina for å si det sånn, mens utsalgsprisen er veldig bra, avansen er lavere enn andre som kjøper billigere og selger dyrere. Fristende for meg å sette opp prisene noe, for det kan jeg fint gjøre, men jeg skal ikke være for grådig foreløpig.

Hvis du vil teste hokhang så bare bestill, det er full returett på alt. Men du kommer ikke til å returnere dem... særlig hvis du tester sammen med Elkjøp sine...

Jeg har laget noen rabattkoder som virker kun èn gang:

wfledlys1 - 20%
wfledlys2 - 17%
wfledlys3 - 14%
wfledlys4 - 11%
wfledlys5 - 8%

Hvor lenge tør du vente :D
 

Ole Avranden

utvandret
Jeg ville nok også skrinlagt Virtuemart. Integrasjonen med Joomla er fantastisk hvis man trenger det, men å kjøre det som en ren nettbutikk er ikke optimalt.

Virtuemart kommer fiks ferdig utstyrt med en myriade av små og store bugs, så VM som ren nettbutikk... Nei takk.
 
Topp