Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettserier.no - kva bør endrast?

Hei, kjappe tilbake meldinger;
Hvorfor ha du en banner om lån? er tegneserie bøkene så dyre at du må ta lån på dem? Spørr deg selv, hvem er dine brukere - og hva intr. de seg for? tegneserier/bøker ville nå jeg gjettet på, flere annonsører som har f.eks betal 1 kr. for 1 bok eller noe, du hadde sikkert fått litt mer klikk og salg på det.
Er det så mange bannerannonser for lån på Nettserier, da? Ok, ser at det er det nå. Det er problemet med AdSense - de sender meg de annonsene de vil. Tipset zapotek gav over om å blokkere bildeannonser kan selvfølgelig hjelpe, men en del irrelevante annonser vil de fortsette å sende meg. Når jeg har forsøkt meg hos tradedoubler og advertising.com har jeg gjort nettopp dette -- holdt meg til reklame for relevante bøker og tegneserier -- men som sagt er opplevelsen likevel at Google gir bedre inntjening. Men dette er et område som jeg helt klart kan eksperimenteres mer på. Takk for tipset!

En annen ting som irriterte meg var de lavoppløslige bannerene dine nede i venstre hjørne som linker til projectwonderful, jeg ville ikke trykket på dem, ser mer ut som noe "pynt" ..og teksten under der er jo engelsk, min erfaring er vel at folk ser på det som litt amatørmessig om du blander norsk/engelsk på sider. Men det er jo MIN erfaring.

Så nå har du værtfall noen av mine synspunkter, lykke til! ;)
De har jeg ingen store kvaler med å fjerne :)
 
Takk for tilbakemelding! Logokonkurranse har vore planlagt ei stund. Kan nok òg love at når sidene bytter design snart, skal det outsourcast til nokon som faktisk veit kva dei driver med.

Mange takk for innspel om hastigheit på sida, det hadde eg ikkje tenkt over at var eit stort problem.
 

PelleK

Medlem
Liker veldig godt hvordan siden din fungerer :) Veldig brukervennlig. La til et par striper av tegneserien vi har lagd på mensduventer, Krabbevenn på sida di :)
 
Topp