Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen med erfaring fra Bambora Checkout?

Linderman

Medlem
Hei,
Noen som har erfaring med Bambora Checkout ?
Det er mye billigere en Klarna.
Vet at de også kommer med faktura og delbetaling til sen sommeren - høsten, som vil være inkludert i Checkout.
 

Stoppet

Banned
Har hestilt epay med Bambora, men ikke begynt å ta imot betaling enda. God og hyggelig kundeservice så langet.
 
Intressant. Läste på lite om bolaget eftersom jag aldrig hört om det förr. Det är Nordic capital (en av 50 största riskkapitalistbolagen i Världen) som ligger bakom, vilket är en stark ägare, de har enkelt köpt upp en massa betalningsbolag och döpt om det till Bambora, alltså startat från noll och köpt upp och ombildat, de såg väl att det fanns stora pengar att tjäna på denna marknad. De har en imponerad portfolio av bolag som de är inblandade i.

http://www.nordiccapital.com/portfolio-companies/current-holdings.aspx
 

BamboraNorge

New Member
Hei! Jeg ramlet tilfeldigvis inn i tråden her, og kan ikke unngå å slenge inn en kommentar. :)
Det stemmer at vi har lansert nye Bambora Checkout rett før sommeren. Vår faktura- og delbetalingsløsning kommer ila høsten, og vil kjøres gjennom Lindorff. Det stemmer også at vi eies av Nordic Capital Group, noe som gjør at vi har tilgang på utrolig mye god kompetanse innenfor alle ledd i verdikjeden.
Når det kommer til vår kundeservice, må jeg beklage at du har vært litt uheldig. Vi har hatt stor vekst i startfasen vår, og har derfor mange nye kundeservicemedarbeidere som har hatt opplæring i sommer.
Ring oss gjerne direkte på vårt Oslokontor på 21 93 95 80, så setter vi deg over til noen som kan svare på det du skulle lure på :) Vi kan også nås på Facebook, eller på sales.norway@bambora.com hvis du lurer på noe angående vår Checkout, terminaler eller våre andre løsninger. Vi tar også gjerne i mot feedback av alle slag! Ha en strålende uke videre :)
 

BamboraNorge

New Member
Ikke sant? Faktura- og delbetaling kommer til å inkluderes i tjenesten automatisk, og prisen per måned vil ligge på 245,- samt 2,45 % per transaksjon som i dag. Mer nøyaktige priser for selve faktura- og delbetalingsalternativet vil fastsettes nærmere lanseringsdatoen. Følg gjerne med oss på Facebook eller www.bambora.no for oppdateringer og nyheter :)
 

BamboraNorge

New Member
Fakturaløsningen er fortsatt i pilotfase, og vi jobber hardt for å få lansert den så snart den er klar og fungerer så smidig som vi vil at den skal. Om det blir ila høsten slik vi først så for oss blir nok vanskelig å love. Men, den er i siste fase for finjustering, og jeg skal nok legge inn en kommentar her så snart jeg ser at datoen er klar slik at dere blir de første som vet! :) Hilsen Margrethe
 

ØysteinW

New Member
@BamboraNorge Noen oppdateringer? Jeg er på utkikk etter en god komplett betalingsløsning som integreres godt i woocommerce. Har Klarna Checkout nå, men den pluginen som ligger på woocommerce.com er ikke så sømløst integrert som man skulle ønske.

Bambora ser veldig interresant ut, men er nødt til å ha faktura og delbetalingsmuligheter for å gå over på det.
 

BamboraNorge

New Member
Hei @ØysteinW !

Takk for spørsmål!
Vi jobber fortsatt kontinuerlig med å gjøre Bambora Checkout så god som mulig. Fakturadelen er i testfase sammen med Lindorff, og forventet lansering er mai/juni. Deretter vil delbetalingsfunksjon stå for tur.

En liten tilleggsupdate: Vi jobber nå med en standalone-integrasjon til Vipps, som på et senere tidspunkt også vil inkluderes i Checkouten. Hvis dette kan være av interesse, kan man melde seg på vår mailingliste HER.
Da vil man motta informasjon om hvordan du kan installere Vipps i din nettbutikk, og få en oppdatering så snart løsningen er klar.

Jeg følger våre utviklere tett, og holder dere oppdatert på tråden når vi har mer endelige datum for lansering av de ulike funksjonene.

Ha en fin dag dere!

Vennlig hilsen Margrethe
 
Topp