Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som kan anbefale CMS-løsning for videresalg?

basicus

SEO Eggspert
Heisann Tonny. Joda. Er travle tider gitt. Er på Kypros akkurat nå og fortsetter til Phuket den 9. om noen er der i nærheten da :)

Det finnes noen moduler til C5 ja, og du kan ta en titt på c5.devenia.no for å kikke på vår nye side vi driver og flytter innholdet fra Joomla til.

C5 er desidert det letteste systemet jeg har jobbet med hittil. Har ikke vært over 10 minutters opplæringstid hos nye kunder via telefon. SÅ lett er det for de å skjønne greia.

Har jobbet mye med språkvask de siste par dagene på språkfila, så den begynner å bli brukbar. Riktignok mangler noen strenger i den versjonen jeg jobber med nå i forhold til siste versjon, men det kommer når bare utviklerteamet slipper språkfiler for siste utgave.

Jeg opplever systemet som ekstremt fleksibelt og akkurat passelig "geekete" til å få ting som vi vil.
 
U

Uregistrert

Guest
Hva er status?

Jeg sier bare en ting: concrete5 - Free CMS | Open Source Content Management System

Har ikke opplevd maken til enkelt verktøy å jobbe med. Har installasjoner hos kunder og egne prosjekter i både Joomla, CMS Made Simple, Wordress - men Concrete5 er det eneste verktøyet vi har vært borti som kunden skjønner det meste han trenger å vite i løpet av et kvarter på tlf. Og ja. Det er gratis og åpen kildekode.

Jeg driver forøvrig og gjør ferdig språkfil på norsk til systemet.

Hei Basicus,

Jeg er enig med deg om at Concrete5 er et sykt bra verktøy! Jeg har aldri laget en hjemmeside før, og lastet ned Concrete5 for å teste litt. Før jeg visste ordet av det, så hadde jeg en velfungerende site. Problemet mitt nå, er at jeg ønsker norsk tekst her og der, men jeg får ikke editert det ved hjelp av menyene.

Hvor langt har du kommet med oversettelsen din? Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å fått den oversettelsen implementert nemlig... :)

nOtEcH (mitt brukernavn på concrete5.org)
 

basicus

SEO Eggspert
Hei Basicus,

Jeg er enig med deg om at Concrete5 er et sykt bra verktøy! Jeg har aldri laget en hjemmeside før, og lastet ned Concrete5 for å teste litt. Før jeg visste ordet av det, så hadde jeg en velfungerende site. Problemet mitt nå, er at jeg ønsker norsk tekst her og der, men jeg får ikke editert det ved hjelp av menyene.

Hvor langt har du kommet med oversettelsen din? Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å fått den oversettelsen implementert nemlig... :)

nOtEcH (mitt brukernavn på concrete5.org)

Send meg bare mailadressen din til bjorn@devenia.com så kan du få det jeg er ferdig med. Mye i språkfilen er autooversatt riktignok, men du kan i hvertfall bruke den som utgangspunkt. Vil gjerne ha i retur det du har ryddet opp i når du har oversatt mer på den. Det ligger instruksjoner om språkfiler og oversettelse på forumet til Concrete5.
 

mflens84

New Member
Jeg sier bare en ting: concrete5 - Free CMS | Open Source Content Management System

Har ikke opplevd maken til enkelt verktøy å jobbe med. Har installasjoner hos kunder og egne prosjekter i både Joomla, CMS Made Simple, Wordress - men Concrete5 er det eneste verktøyet vi har vært borti som kunden skjønner det meste han trenger å vite i løpet av et kvarter på tlf. Og ja. Det er gratis og åpen kildekode.

Jeg driver forøvrig og gjør ferdig språkfil på norsk til systemet.

sant som du sier her bjørn:)

jeg har "litt" kunnskap men ikke mye....og hadde et kurs på kanskje 30 min og med det kunne jeg da endre og lage MYYYE på siden selv. Forrige side var laget i WP.

sjekk www.bjorgbud.no (laget med concrete5) mens Budbil, transport og flytting med kvalitet! (laget med WP)

har også fått VEEEELDIG mange positive tilbakmeldinger på siden vi har laget her:)
 

mflens84

New Member
det vet jeg...men for oss var det veldig lett å jobbe videre med siden brukervennlig for oss litt mindre data kyndige:p

for en hjemmeside må jo holdes i livet hvis ikke dør den:p
 
Topp