Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som kan anbefale en regnskapsfører på nettet?

hansson

Langveisfarende
Ta gjerne kontakt med Conta Systemer sitt datterselskap, Contando AS ? Autorisert regnskapsførerselskap på nett. Vi tar inn noen få utvalgte kunder allerede nå, som blir med som piloter under oppbyggingen av konseptet. Det blir mer og mer automatikk og nettbasert fremover, og tilbakemeldinger fra kunder er viktig for oss. Vi tilbyr kortbetaling med rabatter i forhold til prisene på nettstedet (skal legge ut prisliste på dette med det aller første).
 

Rismoen

Medlem
Nyt livet mens regnskapsførerne våre ordner opp. Du bestemmer hvor mye dere vil gjøre selv, og hva vi skal bidra med.

Denne setningen likte jeg veldig godt.

Betaler man ikke noe annet enn 790,- eks mva per time for jobben dere gjør?

Man betaler altså ikke noe for selve regnskapsprogrammet, men man kan betale en regnskapsfører for å gjøre jobben for deg?

Er stor fan av Conta Faktura så dette må jeg prøve ut, skal sende dere en mail nå.


Når regner dere med at siden tilgjengelig for alle?
 

hansson

Langveisfarende
Det blir kun en timepris, med evt. rabatt på større "pakker med timer". Akkurat som Conta-kreditt i Conta Faktura og de andre systemene. Man betaler ingenting for programvare. Vi har akkurat startet opp og byrået er per i dag mer å regne som et tradisjonelt regnskapsbyrå, noe som kommer til å endre seg fremover. Jeg jobber ikke med dette direkte og tør ikke si noe mer om datoer osv. her og nå.
 

Rismoen

Medlem
Det blir kun en timepris, med evt. rabatt på større "pakker med timer". Akkurat som Conta-kreditt i Conta Faktura og de andre systemene. Man betaler ingenting for programvare. Vi har akkurat startet opp og byrået er per i dag mer å regne som et tradisjonelt regnskapsbyrå, noe som kommer til å endre seg fremover. Jeg jobber ikke med dette direkte og tør ikke si noe mer om datoer osv. her og nå.

Er det mulig å føre eget regnskap via contando pr dags dato?
 
Topp