Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen vant 1 mrd britiske pund...

kongen

kongemedlem
Noen vant 1 mrd britiske pund i påsken. Ikke en million britiske pund, men en milliard britiske pund. Vet dere hvem jeg snakker om? Det er meg det!

Jeg er den heldige vinneren av 1.000.000.000 GBP. Fy flate hvor mange penger det er. Det er nesten 10 milliarder norske kroner det. Jeg er rikere enn Røkke. Nå skal jeg legge opp alle webprosjektene mine og bare nyte livet. Vet dere i hvilket lotteri jeg vant? Ikke jeg heller. Men min epostadresse var trukket ut til vinneren... og jeg var ganske heldig som fant eposten som sa jeg hadde vunnet fordi den hadde på et eller annet vis havnet i spam-mappen... det syntes jeg var litt rart.

Noen som har vunnet mer enn meg i påsken?
 

i-net

Medlem
Jess, vunnet 100 x mer enn deg, siden jeg har fått noe sinnsykt med sånne mails. :<

Skal være noe jævlig dum for å bli lurt av det der haha :D
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg vinner slike summer flere ganger om dagen omtrent hver dag! Men, mye vil ha mer så her står postkassen åpen og bare mottar!

Skal snart begynne å oppsøke disse menneskene som står bak og komme med kravet mot dem. Ta fra dem gård og grunn...hehe
 

webpiken

Medlem
Jeg vant et påskeegg stappfullt av alle slags godsaker på påskeaften, og det fikk jeg utlevert med en gang.

Mye bedre enn alle disse milliardene deres! :)
 
10269549_532167323559686_3409449005469751491_n.jpg
 

Tussete

Medlem
Jeg liker best å få eposter av prinser som vil gjøre forretninger med meg jeg!
Tenk det, ekte prinser! :D
 
Topp