Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norske dropshippere ønskes som forhandlere til gadgets butikk.

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Jeg søker fremdeles flere dropshippere til min gadgetsbutikk. Har plass til mange enda. Enten du driver din egen nettbutikk, eller vil selge varer på Finn eller andre arenaer, så er det bare å ta kontakt. Vi har til nå 28 spennende gadgets åpen for dropship, og mer kommer stadig.
Husk:
Det koster ingenting å bli med. Totalt risikofritt! Det eneste vi krever er at du har et norskregistrert firma. Ta kontakt på PM for å motta utfyllende informasjon :)
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Til dere som har vist interesse for et dropshipsammarbeid med oss de siste ukene, må jeg desverre sette på vent. Jeg vil gjerne sjekke ut hvordan det vil gå med julehandelen med de dropshippere jeg har sålangt før jeg eventuelt tar inn flere. Ta gjerne kontakt med meg igjen etter jul. Lykke til med julesalget alle sammen!
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Bumper denne: vi søker mange flere nettbutikkeiere og selgere i andre fora som ønsker å dropshippe gadgets fra oss uten noen form for risiko! Siden tråden ble startet av meg i vår har vi fått mange flere unike gadgets tilgjengelige for dropship. Og jo flere som henger seg på jo mer snadder kan vi tilby:) vi legger nå til flere unike varer hver uke. De fleste varene vi har tilgjengelige er lettsolgte og har en god fortjenestemargin for dropshipper. Selfiestang tok helt av i høst og mange av våre dropshippere tjente en god slant på denne. Som dropshipper slipper du varelager. Du bestiller ikke varen fra oss før din kunde har lagt inn bestilling hos deg og betalt deg. Vi tar oss av pakking og utsendelse. Perfekt for både nystartede nettbutikker med lav egenkapital og veletablerte butikker som er på jakt etter unike varer med god inntjeningsmuligheter. Høres dette interessant ut for deg? Ta kontakt på pm eller legg igjen et svar og du vil få mer detaljert info.
 

sosso

New Member
Bumper denne: vi søker mange flere nettbutikkeiere og selgere i andre fora som ønsker å dropshippe gadgets fra oss uten noen form for risiko! Siden tråden ble startet av meg i vår har vi fått mange flere unike gadgets tilgjengelige for dropship. Og jo flere som henger seg på jo mer snadder kan vi tilby:) vi legger nå til flere unike varer hver uke. De fleste varene vi har tilgjengelige er lettsolgte og har en god fortjenestemargin for dropshipper. Selfiestang tok helt av i høst og mange av våre dropshippere tjente en god slant på denne. Som dropshipper slipper du varelager. Du bestiller ikke varen fra oss før din kunde har lagt inn bestilling hos deg og betalt deg. Vi tar oss av pakking og utsendelse. Perfekt for både nystartede nettbutikker med lav egenkapital og veletablerte butikker som er på jakt etter unike varer med god inntjeningsmuligheter. Høres dette interessant ut for deg? Ta kontakt på pm eller legg igjen et svar og du vil få mer detaljert info.
Hei
Jeg kunne tenkt meg litt mer informasjon om dette, kunne du sendt meg en melding?
Hilsen
Sohaila
Naimastore.no
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Sender deg PM
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hvis det er noen jeg har glemt å kontakte i denne tråden, vennligst send meg en PM.
 

Dreamgirl

New Member
Hei. Trenger dere fortsatt folk? Kan du sende meg PM med info. Ønsker gjerne å høre mer om dette. høres spennende ut.
 
Topp