Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norske gratis-kataloger

zapotek

Medlem
Jeg har roet ned registrering i kataloger på nye sider jeg har (egentlig all linkbygging) og heller konsentrert meg om innhold siste halvåret. Resultat: Mye mer trafikk fra søkemotorer faktisk...
 

Geir E.

Medlem
Jeg ville kun gått for sider som dmoz og abc startsiden som er laget for mennesker. Ikke sånne laget-for-pr-kataloger. Grunnen til det er det som brukernavn sier.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Trafikkmessig så gir nok ikke en DMOZ innføring deg noe trafikk heller. Iallefall ikke noen plasseringer jeg har sett. Derimot en oppføring hos startsiden.no gir deg fortsatt litt trafikk, selv om det ikke er noe enormt.

Jeg registrerer fortsatt sidene mine i norske kataloger fordi selv om det ikke har noe stor verdi å gjøre det lengre, så er den lenken fortsatt verdt mer enn å ikke gjøre det..
 

picxx

Well-Known Member
Derimot en oppføring hos startsiden.no gir deg fortsatt litt trafikk, selv om det ikke er noe enormt.

Tror også abcsøk bruker katalogen til startsiden, i tillegg til resultater fra google.
Ser jeg får ganske mye treff fra abcsøk på sider hvor jeg får minimalt med treff fra google.
 

Balder

Medlem
Noen som sitter med en god oversikt over danske kataloger?

(Jeg vet "Google er min venn", men det kan jo hende det finnes noen venner her også :p)
 

picxx

Well-Known Member
Ang. indexen: det drar ned en del at eier legger egne sider på topp, da dette vil forringe systemet med å betale.
 

clinton4

Medlem
Hva? Hvilke sider er det? Hvis du tenker på vinnting.no og toppselger.no så er dette oppføringer som ble lagt inn helt i begynnelsen for å teste katalogen og betalingssystemet. Og de ligger heller ikke på toppen. Alle rangeringer blir sortert etter bud som blir gitt og eiere av katalogen "trikser" ikke med oppføringer.
 

picxx

Well-Known Member
Hva? Hvilke sider er det? Hvis du tenker på vinnting.no og toppselger.no så er dette oppføringer som ble lagt inn helt i begynnelsen for å teste katalogen og betalingssystemet.

Du nevnte at dette ikke er din side, så jeg regner med det er siden til han som reklamerer med de to øverste sidene? ikke at det gjør meg så mye, men over tid vil nok dette gå på troverdigheten og folk gidder ikke by om man vet at eier uansett vil legge egen side over.

edit: nei, hadde ikke noe med vinnting og toppselger å gjøre :)
 

clinton4

Medlem
Du nevnte at dette ikke er din side, så jeg regner med det er siden til han som reklamerer med de to øverste sidene? ikke at det gjør meg så mye, men over tid vil nok dette gå på troverdigheten og folk gidder ikke by om man vet at eier uansett vil legge egen side over.

De to øverste oppføringene er oppføringer hvor eierene av disse sidene har valgt og legge inn et bud. Disse sidene har ingen tilknytning til hverken meg eller eieren av Indexen.

Edit: Eneste oppføringer som har tilknytting til meg er vinnting.no, toppselger.no, frekvenser.no og julesanger.com og disse ligger nesten alle på bunnen. Eieren har ikke tilknytting til noen av oppføringene.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
De to øverste oppføringene er oppføringer hvor eierene av disse sidene har valgt og legge inn et bud. Disse sidene har ingen tilknytning til hverken meg eller eieren av Indexen.

Ok, da beklager jeg mine antydninger.
Håper uansett siden blir poppis, da jeg selv går med planer om å sette oppp noen sider med samme script :)
 

clinton4

Medlem
Den er grei ;)

Du får send meg en PM dersom du ønsker en kopi av de oversatte filene og modifikasjonen som tillater å legge inn gratis oppføringer.
 
Topp