Norske knapper

En tråd i 'Nytt fra WF' startet av Tonny Kluften, 9 Jun 2009.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Endelig blir det norske knapper her på forumet.
    Og hvis det er noen som har lyst til å leke seg litt og hjelpe med design så er psd filene her: PM for url.

Jeg vil gjerne ha inn WF bokstavene på knappen.

Sist redigert: 14 Feb 2010
  2. Santo

Santo Active Member

Jeg synes knappene som brukes på Forum - Diskusjon.no er veldig flotte. Rett og slett proffe og pene.

Det er vel vBulletin som brukes der også?

3. Tonny Kluften

Ja, de er veldig ryddige, funksjonelle og fine. Men helt uten særpreg.

4. Santo

Santo Active Member

Ingen dårlig kombinasjon det da ;)

5. Tonny Kluften

Det er en kjempegod kombinasjon, ingen tvil om det :)
    Men vrang som jeg er så vil jeg ha særpreg og ikke noe som ser ut som om det er tatt rett ut av en clip art samling. Men ideen fra diskusjon.no med et element som stikker opp er god så takk for tipset.

6. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Flott, dette blir stilig, Tonny! :) Har ergret meg over de, er vel siste ikke-oversatte knapper. Gjelder det bare Post Reply og Quote? Prøver meg gjerne på noen "sprell". ;)

EDIT: Ser jo det gjelder Edit-knappen også. :p Og beskjeden som kommer i det man trykker post quickreply el. lignende. :)

7. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Nu vel, prøvde meg litt her. Tok meg friheten til å sette ny knapp, ny tekst (font) og ikoner. Vet ikke helt om det ble noe å dette av stolen for, men det er muligens en start?

Bare vis/skjul de forskjellige layerne i Photoshop for å se det ulike. Om det er i retning av noe brukbart kan jeg lage slik i de små knappene også. :)

PSD-fil her

8. Tonny Kluften

9. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Åja, slik ja. Men da uten ikonet for handlingen? F.eks. blyant, piler, etc.? Skal jeg bruke bokstavene med farger og din font eller Folks bold?

Mange spm, men greit å få det på plass. :)

picxx liker dette.
  10. Tonny Kluften

Det du syns ser best ut blir alltid best så du bestemmer farge på bokstaver. Folks bold er logoen sin font ikke sant? Fint å bruke den ja.
    Uten ikonet ja, eller vil du savne ikonet?

11. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Hm, tja. Nå ble jeg litt tom og travel, mulig noen andre her kan prøve (?) :)

12. Tonny Kluften

Det ble veldig bra mattisaas. Vi bruker de :) Gidder du å lage små knapper også når du får tid?

13. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Jepp, flotters. :) Må "bare" få unna en muntligeksamen i morgen. ;)

Mr Vest liker dette.
  14. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Endelig fått ut den berømte finger'n og fått mekka knappene. Legger de ut her nå, men dere får sjekke at alt er i orden. Fant ikke de minste knappene Tonny, de til høyre for "Quote".

Large (PSD)
    Small (PSD)

Oppdatert de store litt også, og Tonny; sjekk at du lagrer med riktig ikon-layer sammen med riktig tekst-layer. Hver knapp har sitt ikon og tekst. :)

Ståle, Tonny Kluften og muffins liker dette.
  15. Tonny Kluften

Herlig. Tusen takk. De er på plass nå og veldig fine. Masse ryktepoeng til deg :)

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden