Norske knapper

En tråd i 'Nytt fra WF' startet av Tonny Kluften, 9 Jun 2009.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Fint de falt i smak.

Bagateller:
    - jeg laget også knapper for PM; Forward og Reply kan byttes ut med Videresend og Svar. :)
    - Sitér- og Svar-knappene er litt kuttet i kantene, men det er ikke noe å snakke om.

EDIT: Og Edit-knappen kan byttes ut med Rediger. ;)

Helge, Mr Vest og webpiken liker dette.
  2. Bjørnar

Bjørnar Gründer

meget bra jobb mattisaas!

ser forresten at quote og edit-knappen fortsatt er engelsk *pirke*

edit: og ser jo at du har nevnt det nå ... ;)

3. Mr Vest

Mr Vest Sjefen over alle sjefer!

Veldig flotte knapper. :)

4. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Det er noe rart med svarknappen. Samt at videresend knappen på PM blir mye mindre enn svarknappen.

5. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Jepp, i tillegg til det jeg sa. Men PSD'n skal være riktig, sikker på at du har gjort det riktig når du byttet ut?

6. Tonny Kluften

Knappene er satt til samme størrelse som de som var der før. Vet ikke hva ellers jeg skulle gjort.

7. Fredrik

Fredrik Medlem

Kan det ha noe med formatet du lagrer i? Nå er det lagret i gif. Hva med å teste jpeg eller png?

8. Mr Vest

Mr Vest Sjefen over alle sjefer!

Ser det inne på pm jeg også. Når vi har en PM åpen, og ser nede på der hvor vi har svar-knappen og videresend-knappen. Videresend-knappen har en høyde på 70px, mens svar-knappen har en høyde på 93px, ingenting er skalert.

9. Tonny Kluften

Nei Atle, høyden er 22 på begge, du snakker om bredden.
    Løste det å trikse og mikse litt. Fant ikke noen liten svar knapp, men photoshop ordner det meste :)

Sist redigert: 14 Aug 2009
  10. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Bra Tonny. :) Hadde muligens glemt å lage liten versjon av Svar-knappen, men den hadde du jo i stor, så photoshop hjalp nok, ja. ;) Videresend har litt mindre tekst fordi det er et litt langt ord, men nå ser det greit ut.

Vet ikke hvordan de ser ut hos dere, men knappene har et svart border rundt seg og Rediger- og Sitr-knappen er firkantet og ikke avrundet. Men går jo helt fint slik. ;)

11. Tonny Kluften

Det noe krøll med noe border ja, får se på det når jeg får tid. Har som vanlig 100 ting som skal bli ferdig før helga :D

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden