Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny lokalportal for kjøp og salg i Alta: Altamarkedet.no

MariusB

Skaper & Idémaker
Per nå ligger den på et webhotell, men den har ikke ekstremt mye trafikk enda. :)

Vi jobber med en annen portal, som vil kobles opp mot denne - og gi mer trafikk.
 

selbekk

Medlem
Fint og oversiktlig design. Her er noen idéer for videre optimalisering og fiksing:

- Du har mye god ledig plass ved siden av logoen din. Se om det passer inn med en tagline der (f.eks. "Altas største markedsplass" eller "Alt'a det du trenger" eller noe annet tull)
- Dropp RSS-logoene ved siden av hver kategori i dropdownen din. Det rotet bare til synes jeg
- Kategorier-dropdownen din var i tillegg noe stor og uoversiktlig. Kanskje brukeren ikke trenger å se alle kategoriene dine med en gang? Og spesielt ikke de med 0 annonser?
- Ta vekk pluss-tegnet ved siden av "Kategorier" i menyen, så ser alt så meget penere ut
- Innloggingsmodulen din var ikke så veldig fint stylet, og fremstår som litt "sjuskete". Sett deg ned i 20 minutter med noen som kan CSS, og du vil ha en mye bedre conversion rate når det kommer til registrering og innlogging.
- Du trenger ikke å vise hvilken kategori et produkt er i på forsidens rubrikkannonser. Det kommer (så langt jeg kan se i alle fall) godt frem hva som selges, og da er en generell kategori bare forvirrende. Selgerens brukernavn trenger heller ikke komme frem her.

Alt i alt så er siden din fin, men trenger kanskje de 5 siste prosentene for å fremstå som "strøken" i mine øyne :) Lykke til, og gratulerer med et kult konsept!
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Nei, jeg styrer alt manuelt. Vet at autoposting er mulig, men ønsker å ha full kontroll på alt som går ut der - og på hvilken måte det blir lagt ut - inntil videre. :)
 
Topp