Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny nettside der man kan tjene penger på hobbyen sin

MortenHake

Medlem
Fantastisk lurt å ta fiverr konseptet til Norge! Det er en av de søren-at-jeg-ikke-tenkte-på-det ideene :) lykke til!
 

mrborgen

Medlem
Mikrojobb.no

Fantastisk lurt å ta fiverr konseptet til Norge! Det er en av de søren-at-jeg-ikke-tenkte-på-det ideene :) lykke til!

Takk for det @MortenHake! Har selv sjekket ut nettsiden din tidligere, faktisk! Inspirerende greier du har der :)

Hva med å legge ut en mikrojobb innenfor coaching, sjekking eller selvhjelp? En sånn type jobb hadde skilt seg kraftig ut!

mrborgen
Mikrojobb.no
 

MortenHake

Medlem
Kult! :) ikke en dum ide. Jeg har kanskhe noen ideer. Hvordan kommer det seg med lesere og brukere på siden? Stadig oppover? Jeg kan ikke se for meg noe annet enn at dette blir suksessfullt.
 

mrborgen

Medlem
Mikrojobb.no

Dere har en bug i emnetittelen på epostene dere sender ut:



Jeg fikk også mailen to ganger.

Når man skal klage på en jobb, får man tre valgmuligheter, men i to av disse kolonnene vises bare litt av teksten:





Når jeg hover over "Kjøper" på alle sider bortsett fra hovedsiden ser det slik ut:

vl8lf.jpg

Hmm.. Den der var lei. Skal prøve å få det fikset så fort som mulig @DagFrogner

Mvh
Mikrojobb.no
 

mrborgen

Medlem
Mikrojobb.no

Kult! :) ikke en dum ide. Jeg har kanskhe noen ideer. Hvordan kommer det seg med lesere og brukere på siden? Stadig oppover? Jeg kan ikke se for meg noe annet enn at dette blir suksessfullt.

Vi jobber mye med markedsføring, ja. Blant annet gjennom sosiale medier og generell tilstedeværelse på nettet, samt at vi blogger, noe som også trekker folk inn til nettsiden.
I tillegg har vi litt annonser liggende her og der. SEO er vi ikke så veldig gode på ennå, må jeg innrømme, men vi skal satse hardere på det fremover.

Ellers har vi store planer for utvidelser, altså kapring av nye markeder. Da vil det nok bli lettere å få solgt de litt dyrere jobbene.

Noen tips til markedsføring, du som har erfaring med slikt? :)
 

Tonny Kluften

Administrator
Masse nisjejobber der: :D

"hei jeg er gutt på 19 år som ønsker å være kjæreste med jenter . vis du er en jente som aldri har hatt kjæreste så slå til nå. godtar jenter fra 16-25 år du må bo i vestfold - buskerud"

"Jeg kan danse naken på Oslo city for 50kr, trenger røyk."

"Jeg kan Slå ut en helvetes ramm fjert foran Slottet! for 50 Kr"

"Jeg kan slå deg i ansiktet for 50 Kr"
 
Sist redigert:
Topp