Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny side for mitt AS :-)

peterandrej

pensjonert moderator
Ja, når jeg skalerer ned bredden for å teste det responsive designet så er det et lite rom, tatt på øyemål rett under omtrent 800px, hvor siden blir "scroll-bar" horisontalt. De andre overgangene når menyene endres går fint, det er akkurat den ene overgangen hvor scrollbaren dukker opp.
Som sagt ikke noe stor greie, men hvis man er litt pirkete så justerer man litt så den scrollbaren ikke dukker opp?

Ah. Det er jo fordi der skal iPad-versjonen komme! Det vil bli bedre etterhvert som iPad-versjonen er på plass. :)
 

picxx

Well-Known Member
Skjønner at du enten overser meg grunnet den jeg er, eller ikke helt skjønner mitt innlegg, men ærlig talt er vantene dine så skitne at jeg ville vurdert deg bare grunnet dette om jeg ikke hadde fått en god anbefaling direkte fra ørjasæther sjøl.
Det har noe med presentasjon å gjøre.
 

kongen

kongemedlem
Ville hatt litt mørkere tekst på toppmeny. Mørk grå tekst på lys grå bakgrunn gir ikke god nok kontrast.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Skjønner at du enten overser meg grunnet den jeg er, eller ikke helt skjønner mitt innlegg, men ærlig talt er vantene dine så skitne at jeg ville vurdert deg bare grunnet dette om jeg ikke hadde fått en god anbefaling direkte fra ørjasæther sjøl.
Det har noe med presentasjon å gjøre.

Det var nok grunn 2.

Men de vantene er faktisk ikke SÅ skitne egentlig. Men jeg ser at lyset kan lure øyet :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hva med de andre tab versjonene? Det er jo bare ett fåtall som bruker iPad versjonene? :confused:

Med iPad mente jeg selvsagt alle tablets. Nå fikk jeg imidlertid et problem med javascriptet ikveld, så det har jeg kuttet ut. Så NÅ er det mulig at den ikke funker i noen tabber eller gamle IE-lesere. Får se mer på javascriptet i morgen :)

Men det er ikke noen tvil om at jeg hovedsaklig henvender meg til en kundegruppe som, vel, har iPad og ikke Samsung Galaxy Tab :) Det er heller ingen tvil om at de kundene som etter min erfaring er OPPTATT av tablet- og mobilstøtte i all hovedsak har enten iPhone eller iPad eller begge deler. De kundene som har en sumsung galaxy bryr seg etter min erfaring lite eller ingenting om tabletstøtte faktisk. Hvorfor det er slik, eller om jeg bare har møtt rare folk, aner jeg ikke - men det er iallfall min erfaring. Jeg har aldri møtt noen som har etterlyst eller snakket om støtte for samsung galaxy. Aldri.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Skjønner ikke helt hva du vaser om helt på slutten her Peter, det er mange som har Sammsungprodukter. Tror det er du som vaser litt her :rolleyes::cool:

Det er selvsagt mange som har sumsungprodukter. Men i MIN kundekrets er det ikke spesielt mange :) Og det var vel poenget.

Rent salgsmessig hører man ofte "funker den iPad" eller man sier selv at "den funker også på iPad". Når hørte du sist noen spurte om den "funker på samsung galaxy"? Jeg har aldri hørt det spørsmålet iallfall.

Det er det samme med apper. App betyr i 99 av 100 tilfeller, i en salgssamtale, en app for iPhone. App, eller hva det heter, for Android, har jeg hatt én eneste kunde som har etterspurt de siste åra. App for iPhone derimot, det hører man rimelig ofte som et ønske fra kunden (som jeg forsåvidt ikke leverer, men det er en annen sak).
 

picxx

Well-Known Member
Men de vantene er faktisk ikke SÅ skitne egentlig. Men jeg ser at lyset kan lure øyet :)

Ærlig talt??

Hadde dette vært en mafiafilm ville hanskene ikke tilhørt de gode som alltid vant.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Her er det jeg har lagt merke til:

Forsiden fungerer veldig bra syntes jeg, men jeg stusser litt på plasseringen av innholdet ellers. Ta f.eks når jeg klikker meg inn på "Om meg". Hva er grunnen til at du legger innholdet ut mot høyre istedet for til venstre eller i midten?

Du skriver på siden din at du har "mer enn 10 års erfaring innen webutvikling" og da syntes jeg kanskje det er rart at nettsiden din ikke validerer. Spesielt når den er såpass enkel som den er. Neida, det er ikke kritisk og du vet sikkert godt om feilene og at de ikke er alvorlige, men valdiering har aldri skadet noen. ;)

Når jeg ser "Foto" i menyen, ville jeg tro at dette hadde noe med dine tjenester å gjøre og ikke at det var to stk pressefoto. Hva med å heller kalle dette menypunktet "Presse" f.eks?

Gråfargen i menyen burde vært litt mørkere.

Det er veldig bra med bilde av deg selv på "Om meg", og hele nettsiden virker seriøs nok, men når jeg ser at du har kunder som Torbjørn Røe Isaksen og Elin Ørjasæter hadde jeg vel kanskje sett for meg at du "poserte" i en dress eller noe litt mer stilfult og ikke lue og boblejakke.

Ellers lager du, som vanlig, enkle og delikate nettsider. :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Takker, Dag.

Valideringen er ikke gjort fordi siden ikke er 100% ferdig ennå, så det kommer. Jeg pleier å røske opp de småtingene til slutt.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ærlig talt??

Hadde dette vært en mafiafilm ville hanskene ikke tilhørt de gode som alltid vant.

Hehe. Det skal jo være ute, røft, kaldt og skittent dette bildet. Men det med hanskene var en ren tilfeldighet. Dette bildet ble tatt for bruk i en artikkel i Aftenpostens A-magasin, og jeg skulle jo egentlig ikke hatt hanskene på, MEN det var femten minus på den kaia med storm i kastene. Det var grisekaldt :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Her er det jeg har lagt merke til:

Forsiden fungerer veldig bra syntes jeg, men jeg stusser litt på plasseringen av innholdet ellers. Ta f.eks når jeg klikker meg inn på "Om meg". Hva er grunnen til at du legger innholdet ut mot høyre istedet for til venstre eller i midten?

Gråfargen i menyen burde vært litt mørkere.

Det er veldig bra med bilde av deg selv på "Om meg", og hele nettsiden virker seriøs nok, men når jeg ser at du har kunder som Torbjørn Røe Isaksen og Elin Ørjasæter hadde jeg vel kanskje sett for meg at du "poserte" i en dress eller noe litt mer stilfult og ikke lue og boblejakke.

Ellers lager du, som vanlig, enkle og delikate nettsider. :)

Plasseringen av tekst i de to kolonnene helt til høyre på undersider er nettopp for å skape en viss overraskelse. Men det er ikke sikkert det funker etter hensikten.

Ang antrekket lue og boblejakke, så er jeg ikke enig i at alle som har mer eller mindre profilerte kunder skal stille i dress. Jeg forsøker å være litt mindre "corporate" enn mine konkurrenter, og forsøker å spille på at jeg kommer fra nord (derav alle bildene ute i fjæra). Men jeg burde kanskje få tatt noen bilder i et litt mer stilfullt antrekk enn dette? Problemet er at jeg ikke HAR spesielt mer stilfulle antrekk enn det der :) Jeg har to typer antrekk.

Bums. Og dress.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Da var iPad-støtten bedre på plass, og skaleringen går bedre. Men hvordan dette funker i gamle nettlesere lurer jeg litt på.

Noen som har en gammel IE som kan se om det ser helt krise ut? IE7, 8 og 9 er vel mest interessant - men prøv gjerne i noe eldre om du har :)
 
Topp