Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nyhetsbrev?

picxx

Well-Known Member
Bruker dere å legge ut nyhetsbrev abonnering på sidene deres?
Hvilken respons er det på dette, og er det ok for sponsorer om man sender klikk direkte fra mail? (I adult vil man få kontoen stengt om man sender klikk via mail).

Hvilket script bruker dere for å håndtere nyhetsbrevene?
(For de som bruker standalone, og ikke et cms)

Takker for svar :)
 

Gomlers

Member
Jeg har to sider jeg liker å beholde litt anonymitet rundt, disse er i USA, og jeg har nyhetsbrev på begge. De dagene jeg sender ut nyhetstbrev har jeg mellom 80-90% CTR, og
ca. 7-8% konvertering.

For min del fungerer nyhetsbrev derfor veldig bra.

Jeg bruker GetResponse sin tjeneste, hvor jeg opplever enormt god service, leveringsrate på over 98%, og muligheten til å gjøre omtrent akkurat som jeg vil. Jeg "preloader" en kampanje med 6-10 ferdigskrevne mailer, og så sender jeg dem ut med en frekvens på ca. 3-4 dager i mellom. Har ingen fastsatt oppskrift på akkurat hvor mange dager jeg bruker, men den røde tråden er iallefall å bygge opp forventninger til produkter jeg selger...

Hele utsendingsprosessen, error-meldinger, thank-you-meldinger osv, kan gjøres 99% om til norsk om jeg skulle ønske det.

Det er også muligheter for å kjøre flere kampanjer samtidig, hvis du f.eks. har flere forskjellige websider du vil markedsføre via epost.

Email Marketing, Autoresponder, Email Marketing Software - GetResponse
 

skogtrollet

Medlem
Det kan da ikke være vanskelig å skrive noe slikt i et programmeringsspråk, php f.eks. Bruker da bare mail funksjonen PHP: Mail - Manual.

Krever naturligvis at du kan litt webprogrammering, men burde vel være overkommelig for vi som er webmastere, eller? :p
 

sta

Medlem
Topp