Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nylansert nettbutikk :)

Demilio

Medlem
Fin side. Enkel og tydelig. Jeg liker spesielt at du tar i bruk WooCommerce!

Om jeg skal være perfeksjonist ser jeg 2 ting øyeblikkelig. Logoen ser ut til å være litt stor. Jeg føler den trenger litt luft rundt seg. Slik den er nå er den helt i kant med linjen rundt headeren din.

Jeg ser også at twitter-boksen du har i footer er litt lang i fht annen info i footer. Jeg ville fjernet noen meldinger og utjevnet den slik at footeren ikke får så mye tom-rom.

Ellers fin side og stilig nisje :)
 

modesty

Medlem
Takker:) Har jobbet litt med den slider funskjonen - men nå er bildenen i det minste lik:) Gjenstår bare å få lagt inn URL på bildene, men næmer meg:)
 

YngveB

Medlem
Synes nå det så bra ut jeg;) Prøv deg ut etterhvert med noe A/B testing. Kan enkelt gjøres via feks optimizely. Om noe enkelt skal gjøres, så ikke ha så korte animasjoner på slideren på top. Kanskje gå over til statisk bilde?;)

Lykke til!
 

modesty

Medlem
Synes nå det så bra ut jeg;) Prøv deg ut etterhvert med noe A/B testing. Kan enkelt gjøres via feks optimizely. Om noe enkelt skal gjøres, så ikke ha så korte animasjoner på slideren på top. Kanskje gå over til statisk bilde?;)

Lykke til!

Takk for tilbakemeldig:)

men .. A/B testing ? Hva er det ?

Og .. Syns du slideren for rotete når den går i den hastigheten?

Torill
 

modesty

Medlem
Fin side. Enkel og tydelig. Jeg liker spesielt at du tar i bruk WooCommerce!

Om jeg skal være perfeksjonist ser jeg 2 ting øyeblikkelig. Logoen ser ut til å være litt stor. Jeg føler den trenger litt luft rundt seg. Slik den er nå er den helt i kant med linjen rundt headeren din.

Jeg ser også at twitter-boksen du har i footer er litt lang i fht annen info i footer. Jeg ville fjernet noen meldinger og utjevnet den slik at footeren ikke får så mye tom-rom.

Ellers fin side og stilig nisje :)

Takk:) Hyggelig å høre, og fint med input! Tweetsene er endret og nå på linje med de andre footerne.

Torill
 
Topp