Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nyoppstartet enkeltpersonforetak- fakturaprogram m.m.

Dag Frogner

Supermedlem
Har selv gått over til Conta og kan ikke annet enn å anbefale det på det sterkeste. Gratis, enkelt og de er et av få firmaer jeg har vært borti som faktisk også bruker Facebook til å svare på spørsmål fra brukerene istedet for å bare henvise til en epostadresse, noe jeg ser som et pluss.

Hadde ikke noe å klage på hos Fakturo, men når Conta er gratis og minst like bra er det ikke så mye å lure på.

Uansett valg av program ser jeg det som en stor fordel at det er nettbasert. Det gjør ting tusen ganger enklere.
 

agrimsrud

Medlem
1. Behøver jeg og åpne noe form for "Bedriftkonto" som de kaller det i Bankene...?
Pr. nå har jeg et par konti på privatkunden dedikert til foretaket, noe som egentlig funker bra... Men jeg spør litt videre på denne jeg. De fleste banker skiller mellom privat- og bedriftskunder. Er det noe behov for å opprette en bedriftskunde for et ENK, eller er dette først aktuelt for større bedrifter hvor flere personer skal ha tilgang osv?
 
K

Kontoristen

Guest
Du får behov for bedriftskonto når/hvis du har ansatte, det er da pålagt med skattetrekskonto.
 

Britta

stoffdronning
Jeg har bedriftskonto med Visadebet hos Nordea i tillegg til at jeg har opprettet en ekstra underkonto til formålet i skandiabanken (har ikke kort til konto der).

Men siden nå har Nordea skrudd kraftig på prisene - i tillegg at transaksjoner var ikke billige fra før kommer det nå månedsavgift.

Anbefaler altså IKKE å åpne konto i Nordea ;-)

hilsen, Britta
 

andaag

New Member
Syns det er rart at det finnes så mange norske bilige web baserte fakturaprogrammer. Men har ikke funnet noe web basert regnskapsprogram for små enkelpersonsforetak.
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Syns det er rart at det finnes så mange norske bilige web baserte fakturaprogrammer. Men har ikke funnet noe web basert regnskapsprogram for små enkelpersonsforetak.

Jeg bruker E-conomic.no til mitt ENK. Det fungerer helt fint, og har bra support. Ved oppsett kan du velge kontoplan for ENK.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Du kan også velge FakturaNett.no ::: Gratis Fakturaprogram, Tilbud og CRM Online. Det er veldig enkelt å bruke for små bedrifter og der trenger du ikke være "økonom" heller for å forstå det. Enkelt, oversiktlig og helt gratis med mange funksjoner. I tillegg legges det ut en del nyttig informasjon på sidene.

Med en begrensning på 10 kunder er ikke gratisvarianten til Fakturanett å betrakte som en fullverdig konkurrent til f.eks. Conta.
 

Tonny Kluften

Administrator
Topp