Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt design på Spillkritikk.no

pmb

Webutvikler
kek91 skrev:
Jeg likte mye bedre oppsettet på den nye siden.
Føler kanskje at Spillkritikk.no (den orange fargen) ikke passa helt med den blå gradienten bak. Kanskje du kan prøve å gjøre .no litt mørkere eller litt sterkere orange? :)
Tror jeg er enig med deg der. Jobber med å få laget en skikkelig logo, så får vi se åssen det går :)
Roaa skrev:
Kjekt å se at du ønsker og fornye deg, det trenger nok alle i ny og ne. Men, jeg syntes designet i forhold til farger er greit nok, men det er alt for mye tekst, og for lite bilder. Jeg syntes det minner veldig om 2003-2005 og ikke 2012.
Forsåvidt enig i at det blir litt mye tekst på forsiden. Skal se på den saken!

Bruk flere iconer for å markere hva som er hva, i hvert fall noen farger.
Det store bilder på toppen, virker veldig lite, hvorfor får siste nytt så lite plass?
Takk for gode tips :) Skal prøve å skille innholdet tydeligere. Siste nyheter får mindre plass rett og slett fordi det er anmeldelsene (og da poengsummene) som er vårt hovedfokus.

Hakasu skrev:
Bruker FireFox 12.0 på datamaskinen jeg postet bilde fra.
Pussig. Skal nok få finjustert denne slik at det ser bra ut hos alle!
 

Ole Avranden

utvandret
Dette var tamt...

Spill er visuelt intensive, og det visuelle uttrykket sier mye om et spill - langt på vei mer enn teksten som anmelderne skriver til spillet. Så bilder er viktig! Men når jeg lukker opp siden din, er det et fattig lite bilde i det ene hjørnet, noen frimerker i venstrekant og ett par annonser. Ikke mye action å spore her...

BBCs forside er faktisk mer spenstig enn dette.

Lag ett design som passer til spill hvor du legger vekt på bilder. Bruk spenstige beskjæringer og i hvert fall noen stooore bilder. La karakterer og titler bli langt større - det er det brukerne dine kommer for. Og når du er velsignet med å drive en nettside i en nisje hvor det er så mye bra pressemateriale bør du jo bruke det ;)

I det hele tatt så må du få alt mer "in your face" - da vil det passe til sjangeren og brukerne vil fatte større interesse når de ser forsiden. Slik siden ser ut nå, så er det lett å tenke "dette var en blass CNN rip-off".


- - Ta dette i beste mening, for jeg liker siden din! Har brukt den flere ganger når jeg har kjøpt spill...
 

pmb

Webutvikler
Takk for tilbakemeldingene, Ole. Også hyggelig å høre at du har hatt bruk for siden :)

Har til nå gjort noen små endringer på siden, så får vi se hvordan det endelige resultatet blir om et par måneders tid.
 

pmb

Webutvikler
Nå er den endelige versjonen lansert - iallefall endelig for nå, blir nok noen endringer underveis. Har benyttet noen av tilbakemeldingene som kom her, bare å komme med fler dersom noen har noe :)
 
Topp