Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Omtale affiliateforbindelse som partner på nettside?

Tony J

Alle skal få
Er det lov å omtale forbindelsene i forbrukslån og kredittkortprogrammene sine som partnere på siden?

Kan jeg f.eks liste opp "Ge Moneybank" som partner dersom de finnes i et program jeg kjører igjennom Tradedoubbler ?

Tony
 

looper

Medlem
Du vil nok ikke få problemer med det så lenge du ikke går over streken (lover og regler), men gjør du det så vil du ikke være "partner" lenger ;)
 

looper

Medlem
Jeg klarer ikke å se problemet i det, men skal du være sikker så kan du jo ta en prat med din AC i Adservice eller Tradedoubler :)

Kudos til deg som blåser liv i Promotion Guidelines :p
 

Tonny Kluften

Administrator
penger.no har nok ordentlig samarbeide, ikke bare som affiliate.

Falsk referanse på penger.no siden? Ser ikke veldig ekte ut...
"Veldig positivt, bare å sende en mail, så fikk jeg svar fortere enn svint! Så lenge jeg hadde sendt med alle de riktige opplysningene, fikk jeg svar på under 12 timer!
Roar, Oslo"
 

Tony J

Alle skal få
Lukter falskt ja. Vil det kunne bli oppdaget? Det kan være fristende å følge store bedrifters eksempler dersom dette er noe ingen slår ned på.

Kanskje jeg skal legge til en

"Utmerket side! Fikk tryggheten tilbake til livet. Så lenge jeg oppfylte alle kriteriene i søknad for tredjepart fikk jeg 100% positivt svar tilbake innen 24 timer

Lise, Finnmark"
 

pleb

Medlem
Er det ulovlig ift loven å fabrikere kommentarer i kommentarfelt?

Har hendt at jeg har gjort det. Altså redigert spam-kommentarer. Ikke for å snakke pent om siden min, men om å spørre om noe relevant i forhold til artikkelen.
 

zapotek

Medlem
Er det ulovlig ift loven å fabrikere kommentarer i kommentarfelt?

Har hendt at jeg har gjort det. Altså redigert spam-kommentarer. Ikke for å snakke pent om siden min, men om å spørre om noe relevant i forhold til artikkelen.

21 år med full sikring det. :eek:

Nei, tviler på om det er direkte ulovlig med mindre det virker villedende slik at brukeren kjøper noe på feilaktig grunnlag.
 

pleb

Medlem
Hehe, den er god.

Vet for øvrig at Penger.no har rimelig enorm omsetning. Kjenner en som jobber der. Det er snakk om lån for 100,000,000,- NOK+ i omsetning hver måned. Men nå sporer vi litt av da. :)
 

Tonny Kluften

Administrator
Hehe, den er god.

Vet for øvrig at Penger.no har rimelig enorm omsetning. Kjenner en som jobber der. Det er snakk om lån for 100,000,000,- NOK+ i omsetning hver måned. Men nå sporer vi litt av da. :)

Snakker du om 100 mill. i utlånte kroner eller tjener penger.no 100 mill på formidlingen sin? Hvis det første alternativet er riktig så er det en veldig liten sum, det tilsvarer bare 5 boliglån på 1 million hver arbeidsdag. Klarer de ikke mer så har de feilet totalt. Husk at de har store penger i ryggen og bruker mye på markedsføring.
 

pleb

Medlem
Snakker du om 100 mill. i utlånte kroner eller tjener penger.no 100 mill på formidlingen sin? Hvis det første alternativet er riktig så er det en veldig liten sum, det tilsvarer bare 5 boliglån på 1 million hver arbeidsdag. Klarer de ikke mer så har de feilet totalt. Husk at de har store penger i ryggen og bruker mye på markedsføring.

Vi snakker om første alternativ , ja. Men tror kanskje ikke 100 millioner var riktig anslått - vet bare at de omsetter for mer enn det.

De har jo Schibsted i ryggen, så de kan jo nærmest velge og vrake blant de store markedsføringskanalene i Norge. Så ja - helt enig i at ambisjonsnivået bør ligge høyere enn 100 mill.
 

Tonny Kluften

Administrator
Falsk referanse på penger.no siden? Ser ikke veldig ekte ut...
"Veldig positivt, bare å sende en mail, så fikk jeg svar fortere enn svint! Så lenge jeg hadde sendt med alle de riktige opplysningene, fikk jeg svar på under 12 timer!
Roar, Oslo"

"Med jämna mellanrum så tar vi en runda med telefonsamtal för att kontakta våra brukare och höra hur de upplevde Penger.no. I samband med det ber vi också om lov att använda deras uttalanden som testimonials på vår sida. Roar är en av dessa brukare. Citatet är återgivet direkt så som Roar uttalade det. Vi har dock inte lov att dela ut våra brukares telefonnummer till utomstående.
Hälsningar,
Nikša Ćosić
Produktsjef"

Særlig...
 
Topp