Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Omtale affiliateforbindelse som partner på nettside?

zapotek

Medlem
"Med jämna mellanrum så tar vi en runda med telefonsamtal för att kontakta våra brukare och höra hur de upplevde Penger.no. I samband med det ber vi också om lov att använda deras uttalanden som testimonials på vår sida. Roar är en av dessa brukare. Citatet är återgivet direkt så som Roar uttalade det. Vi har dock inte lov att dela ut våra brukares telefonnummer till utomstående.
Hälsningar,
Nikša Ćosić
Produktsjef"

Særlig...

Hihi.

Aktoratet hviler ærede dommer.
 

Tony J

Alle skal få
Oki, men til saken: Kan jeg omtale bedriftene programmene representerer som partnere? Dette er viktig for meg da det vil gi større profesjonalitet:) Regner med flere kan være interessert i dette. Såe : TD(joachim), netbooster, adservice media, noen , hjelp!
 
Kan jeg omtale bedriftene programmene representerer som partnere?

Hei,

Nå skal jeg være forsiktig med å uttale med på vegne av andre, så følgende er naturligvis kun mine betraktninger: Jeg skulle gjerne ha vært litt mer positiv her, men jeg vil umiddelbart si at du ikke kan gjøre dette. Du er derimot partnere med de respektive nettverk du jobber med. For at du evt kan markedsføre deg som en "partner" av f.eks. Adservice Medias kunder, så krever dette en eksplisitt tillatelse fra de enkelte kunder.

Send meg en mail eller en PM, så kan vi se konkret på det om ønskelig. :)

Mvh
Tom R Olsen
 

Tony J

Alle skal få
Takker for svar her. Jeg har ikke valgt meg ut noen nettverk enda. Jeg hadde også et annet spørsmål tidligere som jeg ikke har fått svar på i en annen tråd. Vil nettverkene se på det negativt dersom man presenterer programmer fra mangle forskjellige nettverk på samme side? Det er fordeler på forskjellige nettverk og lurer på om dette er noe noen vil se negativt på? Jeg er klar over at flere gjør dette, men jeg vil vite synspunktet fra et nettverk selv om hvordan de liker å bli blandet inn med andre. :)
 

picxx

Well-Known Member
Ja, du er partner med sponsoren!
Du er ikke ansatt, heller har ikke du ansatt dem.
Dermed er du partner, og kan beskrive dem som sådan.

Du er derimot ikke partner med nettverket, om de da ikke har inngått en eget avtale via deres eget nettverk.
 

Tony J

Alle skal få
Ja, du er partner med sponsoren!
/QUOTE]

Med sponsor så mener du vel annonsøren?

Jeg er skeptisk til dette og velger å følge Adservice Media sitt råd om å ikke gjøre dette før jeg eventuell får en avklaring direkte fra de annonsører jeg velger å koble meg opp med.

Kan Adservice Media gi sitt syn på om jeg kan titulere annonsørene på denne måten:

"Våre annonsører" , eller blir det feil det også? Jeg tar gjerne mot tips på andre måter å gå frem på.

Mvh Tony
 
Kan Adservice Media gi sitt syn på om jeg kan titulere annonsørene på denne måten:

"Våre annonsører" , eller blir det feil det også? Jeg tar gjerne mot tips på andre måter å gå frem på.

Igjen - jeg snakker kun for meg selv - men "våre annonsører" er i ett grenseland slik jeg ser det. Dog så kan du helt uten problemer skrive at du formidler lån (eller hva du nå vil formidle) til forskjellige selskaper, deriblandt XXX, XXX og XXX.
 

spikre

peterhamre.no
På hjemmesiden min har jeg en liste over
"Noen bedrifter jeg har markedsført"
Her nevnes også en del av affiliate-annonsørene via TD osv. Å nevne dem som "partnere" er, etter min mening, å gå for langt.
Dog har jeg oppgitt partnere en annen plass på siden;
"TradeDoubler | AdService Media | Guava | Zanox"
 

Tony J

Alle skal få
Målet mitt spikre, var som Tonny påpekte, er å kunne bruke logoene til annonsørene slik at nettsiden fremstår enda mer profesjonell. Hvis besøkende av siden drar kjensel av profilerte aktører som er kjent i bransjen vil de få en følelse av at siden er trygg og god. Jeg synes Adservice Media sitt forslag er bedre enn å bruke "partnere" f.eks : Vi formidler lån til kjente og trygge selskaper, deriblant XXX, XXX og XXX. Så målet er oppnådd. Om det viser seg at jeg alikevel kan omtale annonsørene som partnere så betyr det ikke så mye.
 
Topp