Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppførsel på forumet

xcp

Medlem
Heisann. Nå skal jeg klage litt.
Jeg ble medlem idag og postet kanskje litt for fort. Ok my bad.:rolleyes:

Men isteden for å poste barnslige kommentarer og hakke på folk synes jeg alle skal oppføre seg som normalt når man treffer nye mennesker.

Har man ikke noe godt å si kan man holde kjeft.
Da snakker jeg ikke om kritikk. Kritikk er bra, men ikke drittkasting etc.
Regner med at de fleste er enige i det.

Hadde håpet dette var et forum som hadde seriøse og hyggelige brukere.
Ta det til dere.

No hard feelings....
 

Daniel

q(O_o)p
:cool:


Du får høre med Gomlers hvordan det gikk på foto.no.

Vi er egentlig ganske snille her.
 

Tonny Kluften

Administrator
Hehe, skjønner hva du mener. Men hvis du blir her litt til så vil du se at ingen mener noe vondt med det, snarere tvert i mot, man bare passer på. Og det er slettes ikke personlig ment hvis man er litt krass. Det inntrykket jeg har er at det alltid går på sak og ikke på person.

Det er faktisk veldig hyggelig her.

Bli litt til `a.
 

xcp

Medlem
Tviler ikke på at dere er snille her. fikk bare et litt dårlig første inntrykk. Går ann å legge frem ting på en litt mer normal måte spør du meg. Men så blir vel jeg sikkert stempla som en klagebøtte her inne nå også :p
Jeg skal fortsatt bli her.. Blir ikke kvitt meg så lett ;)
 

vidarlo

Apache-junkie
Eg har sett liknande postar før, rett nok ikkje på dette forumet. Merk at eg uttaler meg ikkje på vegne av nokon som helst; det er berre mi betraktning.

Ikkje alle forum passer for alle, og om ein føler at majoriteten av forumet utset ein for urettmessig kritikk, slik som eg oppfattar delvis var tilfelle for deg, så er det to muligheter grovt sagt: *VI* tilpasser oss deg. Eller: *DU* tilpasser deg oss. Om vi skal tilpasse oss deg, vil det muligens føre til at ein del av dei som er med på å definere kulturen på eit forum finn andre beitemarker, og bytter. Om du derimot tilpasser deg, så er det mindre arbeid for alle parter. Ei mulig tilpasning er å tenke gjennom kva ein poster, og å unngå å poste ting du veit du vil bli flama for.

Som regel bruker det (heldigvis IMHO) ende opp i at det er den nye som må tilpasse seg eksisterande forumkultur...

Men igjen, det der er generelle tanker.
 

xcp

Medlem
jada. forstår det. Men jeg synes man kan spare seg for barnslige kommentarer. Man kan gjerne si at ting ikke skulle vært posta etc. Men på en normal måte. Ikke som en treåring som ikke får det som han vil. Det er min mening.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Å være saklig innebærer blant annet at man refererer hva man sikter til når man klager over barnslige kommentarer!
Og, så langt jeg har sett så er det vel INGEN som har "hakket" på deg! Tvert imot så har folket her kommet med sine ytringer og meninger om et "så supert" opplegg du har blitt med på som du ikke kan dokumentere er bra!
Og JA, jeg synes du virker klagete nå!
Vi har alle litt forskjellige erfaring i både livet og business - og har sikkert forskjellige verdier og oppfattelser av ting og tang. Gjør som Vidarlo sier - ta ting til deg og forsøk å tilpasse deg miljøet du kommer inn i! Med det mener jeg ikke at du ikke skal "fargelegge " forumet med dine egen meninger og ytringer.....
 

Keanu

Geek
Bare husk at det er enklere å støtte for at 2 girls 1 cup er en bra ting enn at MLM/pyramide er en bra ting på dette forumet, og da kommer man dårlig ut når man gir inntrykk i sin første post at promoterer noe slik, slik jeg tror tilfellet var her. :)
 

Daniel

q(O_o)p
Flere ganger i uka kommer det folk som poster refferal-linken sin, klager på å bli uthengt og stikker igjen.

Du har allerede postet masse, den andre topicen du har laget er jo kjempebra, forskjellen er at den er til nytte mens den første er kun for å tjene penger.

Håper du blir og fortsetter å være aktiv! :)
 

xcp

Medlem
Vi går nok engang videre og jeg beklager nok engang :rolleyes:

Nå får vi få fram humoren istedet. Skal iallefall ikke bare poste og stikke. For det er ikke så mange slike forum på Norsk.
Skal nok kunne bidra med en del bra også.

Nok engang beklager jeg :)




(ja jeg er litt teit i dag)
 

Keanu

Geek
De siste ukene har forumet virkelig blomstret faktisk, selv om jeg sjekker mange ganger om dagen, så er det alltid en topic å lese. :)
 

tyr897

Medlem
Problemet er vel at første post med ref link har flamebait skrevet over hele seg. Da kan man fort bli litt for triggerhappy ;)

IMHO = In My Humble Opinion
 
Topp