Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppførsel på forumet

Gomlers

Member
Vi går nok engang videre og jeg beklager nok engang :rolleyes:

Nå får vi få fram humoren istedet. Skal iallefall ikke bare poste og stikke. For det er ikke så mange slike forum på Norsk.
Skal nok kunne bidra med en del bra også.

Nok engang beklager jeg :)




(ja jeg er litt teit i dag)

Der har du'n!
Nå høres du ut som EKTE Gomlers på foto.no :D

Leste diskusjonen det er snakk om her. Jeg skjønner hva du ville, du mente ikke å spamme, du mente å være ærlig, og samtidig tjene penger ;)
Ingenting galt i det - men bli kjent med oss først. Vi gjør alle feil (Skal jeg love deg - Og kanon at du ser det selv... ref: quote'n)

Velkommen til WebForumet!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Som Daniel sier, vi har veldig ofte folk som kommer med sitt aller første innlegg og begynner å snakke om hvordan man enkelt kan tjene gull og grønne skoger eller hva slags fantastisk affiliateprogram dem har funnet som betaler latterlig bra. I 99.9% avtilfellene er det piss fra den ene enden til det andre. I 99% av tilfellene stikker disse medlemmene når vi ikke liker ideen, uansett om vi gjør det på den mest profesjonelle måten du kan tenke deg. Dem hadde rett og slett ingen andre planer enn å legge igjen lenken sin fra starten av.

Du tålte kritikken, du har postet mer utenfor velkomsposten din og er fortsatt her. Velkommen skal du faen meg være! Slike medlemmer liker jeg :)
 

Miriel

Medlem
Jeg har bare positivt å si om oppførselen her på forumet. Jeg og Janne fikk jo en super velkomst og har fått masse god hjelp og gode råd herifra!
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har bare positivt å si om oppførselen her på forumet. Jeg og Janne fikk jo en super velkomst og har fått masse god hjelp og gode råd herifra!

Var bare fordi jeg var borte det.
Vel, det nærmer seg kvinnedagen, så på tide å kjøpe noe mere øl... :D
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg har bare positivt å si om oppførselen her på forumet. Jeg og Janne fikk jo en super velkomst og har fått masse god hjelp og gode råd herifra!

Pokker, på tide å mobbe dere litt da. Hmm, ehh, hmm, ehh, æsj, kommer ikke på noe å mobbe dere for.

Approps gravid og sånn. Den kafèen i Drøbak som har de aller beste kakene er alltid invadert av østrogenosende nybakte mødre med unger og det lukter spebarn mange hundre meter unna, for ikke å snakke om at man snubler og vaser rundt i masse barnevogner på vei inn for å få seg et skarve kakestykke, en sann plage spør du meg. Og når man har fått ålet seg ned mellom barn og mørdre får man ikke ørens lyd pga all vrælinga. Men kakene der er såååååååååå gode at jeg bare må dit innimellom.

Miriel, hvis dere har noen som helst slags innflytelse på nybakte mødre i Drøbak, kan dere be dem om ikke å komme samtidig på den kafèen? Evt. opprett et forum eller en tråd ang. dette på forumet deres.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Og dessuten...den neste som klager på forumet vil få bli utestengt, få sin søster tvangspult, bli selv tvangspult, bli fratatt alle kvinnelige rettigheter (i tilfelle du likte de to første) og bli tvangsflyttet ti picxx teningsleir for malplasserte individer som IKKE er asiatiske... ;) capiche..!
 
Topp