Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppstart av en annonse side?

Bjørnis

New Member
Hei til dere alle.

Jeg driver å jobber med et prosjekt nå som er i oppstartfasen, har derfor noen spørsmål.

Jeg ønsker å lage en annonse side der kunden "leier" et plass til sin annonse for et tidsperiode. Annonsen går ut på tekst og bilde. Det skal være slik at kunden registerer seg og oppretter eget profil, på måte få sitt eget plattform. Men med begrensende valgmuligheter. Det skal være et opplegg for betaling med visa o.l.

For brukeren skal dette være en informasjonsplass. For mulighet for å velge dato, sted( geografisk) og sjanger. Siden skal være middels rask og brukervennlig.

For meg, så trenger jeg å få tilgang på alle annonsene før godkjenning. I tillegg trenger jeg en webmaster eller lignende som kan hjelpe meg ved behov for endringer etc.

Hva kreves for å få opp et sånt side?
Hvor mye vil det koste? Finnes det et ca. pris?
Finnes det noen der ute som kunne tenkt seg å påta seg et slikt oppdrag?

Er det noe dere lurer så vær vennlig å spør.

Mvh Bjørnis
 

Bjørnis

New Member
Hei.

Ja det skal vises på et eget nettsted. Kanskje jeg var litt uklar, men når jeg tenker på annonser så tenkter jeg på annonser slik som privat personer legger ut på finn f.eks. Ikke reklame annonser.
 

Bjørnis

New Member
Hei

Ja det gjør jeg, beklager at jeg ikke nevnte det tidligere.
Har du noe kjennskap til dette?.
Har drevet å søkt litt på nettet selv, og har funnet noen ferdig oppsett men det meste kommer fra utlandet. Ønsker å jobbe med noen som snakker samme språk. Noe som jeg tror kan være et fordel.
 

picxx

Well-Known Member
Oversett et engelsk script da vel.
 

Bjørnis

New Member
Hei

Takk for forslaget, men har dessverre ingen erfaring eller kapasitet til å gjøre dette.
Tanken bak tråden var å få et hint på hvorvidt ideen jeg har tenkt, kan realiseres.
Slik jeg ser for meg så ønsker jeg hjelp til den tekniske delen ved et sånt prosjekt.
 

Bjørnar

Gründer
jeg satte opp noe lignende for en stund siden, vha wordpress + plugins. litt tilpasning var det, men ikke store greiene. kan fungere i starten for å måle om det er lønnsomt å gå videre med å spesialbygge ting og tang.

send en pm dersom du er interessert :)
 
Topp