Pagerank update

En tråd i 'Google' startet av zapotek, 2 Apr 2009.

1. Altberger Medlem

sorterer etter PR?

Det virker ikke slik...
    Om så var tilfelle skulle ikke jeg rangert godt på side 1 på hverken "bygge hus" eller "baderomsløsninger".

Alle bak meg har mye høyere PR enn Fagmann.no. Problemet til "de andre" er at de ikke har gjort bodytexten god nok. Det er DET som teller, tror jeg :)

2. picxx

picxx Well-Known Member

En må ikke glemme at det jobber et par stykker i google som ikke er bot'er også ;)

3. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Jepp, BINGO!!!

4. zapotek

zapotek Medlem

Ser også at Google har sendt en del sider så og si til bunns i SERP's for tiden. Skjedd med en av mine sider, og til en drøss av andre folk sine. Ordner seg vel om noen dager, men det er kjedelig likevel når det står på.

5. picxx

picxx Well-Known Member

Rart, for mine har rangert noe helt sykt den siste tiden :D

6. zapotek

zapotek Medlem

Picxx: Ikke så rart det når noen sendes til bunns er det jo færre å konkurere med...

7. testdriver Ha det bra..

Søkte på "TrustRank" her på forumet. Fant kun ett innlegg! Tror vi burde fokusere mer på akkurat det enn PageRank.

Jeg har en side som ble "testet" av Google, virker det som. Opp til #11-#8 i en periode på et par uker på et tøft nøkkelord, så ned igjen til #40-ish. Noen som kan tolke noe utfra akkurat det? Hadde jeg vært verdig, hadde jeg blitt stående, eller?

8. picxx

picxx Well-Known Member

Det er vanlig å oppnå gode resultater om du publiserer en side med en god del innhold. Om du ikke fortsetter å levere innhold vil siden etterhvert rangere ned til den plassen "den skal" ligge på.

9. testdriver Ha det bra..

Det gir mening i dette caset. Tror jeg skjønner hva som egentlig skjedde nå.

Del denne siden