Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PakeRank oppdatering

picxx

Well-Known Member
Det er et stort sprang fra PR5 til PR6.
Du har PR5, startsiden.no har PR6...

startsiden er jo stort en en katalog uten egne sider med en god del trafikk... trafikk + relevant SERP = god PR...

startsiden er jo ikke så mye mere enn MFA siden mylder egentlig.
 

Sindre

Medlem
Hvilken site benytter dere når dere sjekker page rank. Registrer at jeg får forskjellig PR ut i fra hvilken side jeg sjekker på. Kan selvfølgelig ha noe med at dette er en prossess som er under behandling enda, og spredd utover flere servere, men kan være greit å vite hvilke sider som er "nøyaktige" :)

Dette lurer jeg på og. Kan ikke se at Ståle fikk svar, så jeg prøver igjen på begges vegne (og andre som lurer). Hvilke sider bruker dere når dere sjekker pagerank? (Beklager hvis dette er litt off-topic..)
 

picxx

Well-Known Member
Dette lurer jeg på og. Kan ikke se at Ståle fikk svar, så jeg prøver igjen på begges vegne (og andre som lurer). Hvilke sider bruker dere når dere sjekker pagerank? (Beklager hvis dette er litt off-topic..)

Har seoquake intallert.
Selv om det er 'oh'oh' en russisk programvare er den faktisk bedre enn mange av de som utgis fra fra våre 'venner'' (du vet... de med en helevetes masse stjerner i flagget).
 
Topp