Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Paymill - GENIAL erstatning til Paypal, Dibs, Nets (ala Stripe for Europa ink Norge)

hansson

Langveisfarende
Da har de byråkratisert prosessen kraftig siden vi begynte med Paymill. Vi fikk JA på e-post og deretter begynte vi å utvikle med det samme, mens signerte papirer gikk i posten til Tyskland. Sendte med kopier av pass på en kontaktperson hos oss tror jeg, men ingen krav til stempling av noen av dokumentene. Det er klart de har opplevd en sinnsyk pågang av alt mulig rart, hvitvaskere, svindlere, osv. så de har sikkert bare måttet skru opp sikkerhetsnivået sitt et par hakk for å ha ryggen dekket.
 

muffins

Medlem
Hvordan er konverteringen kontra andre tilbydere (dibs, payex, klarna etc)? Noen som har noen konkrete tall?
 

Dseller

Medlem
Når man skal scanne ID trenger jeg å scanne både foran og bak?

Dem har vel ikke noe med kortnummeret mitt å gjøre vel?
 
Sist redigert:

eirsik

Medlem
Jaha, kan du forklare litt nermere?

Gikk du bare til banken å spurte om dem kunne signere og stemple IDen?


bare for å få det avklart:
Man skulle bare signere nederst på de 3 sidene? resten var ferdig utfylt?

Du skal signere alle plassene der det står at de trenger din signatur, husker ikke i farten hvor mange plasser det er men kan stemme at det er 3 plasser. Min kontrakt alene var på 8sider så heldig du om din bare er på 3 :p

Jeg måtte ned til banken med passet mitt få de til og ta en kopi samt signere og stemple at passet var ekte. Fysj så tungvindt men greit å få det unna.
Itillegg ble jeg tilbudt en annen bank en standard hos PayMill med noe bedre renter og avtaler som også er oppe å går få dager etter at dem mottar papirene kontra standard banken til paymill som er oppe i 4-6 uker ventetid på å få opprette konto hos nå, men til gjengjeld mer papirabeid :(
 

Dseller

Medlem
Du skal signere alle plassene der det står at de trenger din signatur, husker ikke i farten hvor mange plasser det er men kan stemme at det er 3 plasser. Min kontrakt alene var på 8sider så heldig du om din bare er på 3 :p

Jeg måtte ned til banken med passet mitt få de til og ta en kopi samt signere og stemple at passet var ekte. Fysj så tungvindt men greit å få det unna.
Itillegg ble jeg tilbudt en annen bank en standard hos PayMill med noe bedre renter og avtaler som også er oppe å går få dager etter at dem mottar papirene kontra standard banken til paymill som er oppe i 4-6 uker ventetid på å få opprette konto hos nå, men til gjengjeld mer papirabeid :(

neida, fikk 8 sider og 3 av dem måtte signeres.. men det jeg lurte på var om jeg trengte å fylle inn noe annet enn signaturene.

Da får jeg nesten ta meg en tur i banken da.. synd det ikke bare holder å scanne det...:(
 

eirsik

Medlem
neida, fikk 8 sider og 3 av dem måtte signeres.. men det jeg lurte på var om jeg trengte å fylle inn noe annet enn signaturene.

Da får jeg nesten ta meg en tur i banken da.. synd det ikke bare holder å scanne det...:(

Jeg hadde et felt jeg fylte inn selv og det var passordet du ønsket og ha på den .zip fila du får en gang i mnd med transaksjonsoversikt osv ellers tror jeg ikke at jeg fylte ut noe annet. Den ble nå godkjent vertfall så regner med at den er good :)

Jepp, er en litt tungvindt måte å gjøre det på, selv og navn adresse og personnummer stemmer på ID, skettekort og evt strømregning :/
 

Dseller

Medlem
Jeg hadde et felt jeg fylte inn selv og det var passordet du ønsket og ha på den .zip fila du får en gang i mnd med transaksjonsoversikt osv ellers tror jeg ikke at jeg fylte ut noe annet. Den ble nå godkjent vertfall så regner med at den er good :)

Jepp, er en litt tungvindt måte å gjøre det på, selv og navn adresse og personnummer stemmer på ID, skettekort og evt strømregning :/

Hvor lang tid tar det i banken 1-2 timer? er det mye papirer JEG må skrive under på?

Da skal jeg ikke plage deg mer, tusen takk for infoen, det vat virkelig til hjelp :) :)
 

eirsik

Medlem
Hvor lang tid tar det i banken 1-2 timer? er det mye papirer JEG må skrive under på?

Da skal jeg ikke plage deg mer, tusen takk for infoen, det vat virkelig til hjelp :) :)

Ta bare med deg passet til banken så ber du bare pent om de kan ta en kopi av den og signere pluss stemple det for du trenger en bekreftelse på at passet ditt er orginalt osv til en kort innløser. Så er det hele gjort på 5minutter :)

Du trenger ikke å ta med deg kontrakten osv. Jeg hadde kun passet med :)
 

hansson

Langveisfarende
Vær oppmerksom på at det kan skje feil med provisjonen Paymill tar. Vi har dobbeltsjekka litt og det viser seg at det har tatt flere prosenter mer enn de skulle i perioder. Det går litt opp og ned, men virker ikke som det er helt kontroll der. Mulig det har noe med valuta å gjøre, men de skulle overføre i NOK, så da har de evt. brutt kontrakten. Vi prøver nå å få greie på hva som har skjedd.
 
Topp