Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PHP-filer blir blanke ved lagring

Tonny Kluften

Administrator
Den ene er WP rett ut av boksen med Twenty Twelve.

Og problemet er løst. Han som drifter serveren skrev: "Jeg har økt minnebegrensingen fra 64MB til 128MB for PHP-script globalt på serveren.".

Jeg har økt minnebegrensning på den måten før, av andre grunner, og det har da forårsaket noen andre problemer igjen :D

Men jeg har ikke noen anelse om hvorfor WP rett ut av boksen skal behøve 128MB for å redigere en PHP fil. Det har aldri skjedd meg før og jeg har noen tusen WP installasjoner på baken.
 

ptomter

Medlem
Du sier noe

Og problemet er løst. Han som drifter serveren skrev: "Jeg har økt minnebegrensingen fra 64MB til 128MB for PHP-script globalt på serveren."Jeg har økt minnebegrensning på den måten før, av andre grunner, og det har da forårsaket noen andre problemer igjen :D

Men jeg har ikke noen anelse om hvorfor WP rett ut av boksen skal behøve 128MB for å redigere en PHP fil. Det har aldri skjedd meg før og jeg har noen tusen WP installasjoner på baken.

Vet nå ikke hvilken server leverandør og hvilke innstillinger han har gjort men det høres fryktelig rart ut at øking av php memory_limit skal forårsake denne WPOD som oppstår i Wordpress, og rarere at øking skal forårsake problemer.

Jeg ville nå heller tro at dette har noe med mer andre php innstillinger, eks. short_open_tag er av, magic_quotes_gpc er på osv. ut i fra erfaring fra mine Wordpress kunder og de 4 forskjellige serverne jeg har dem på.
 
Topp