Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pokernettsider OBS! OBS!

peterandrej

pensjonert moderator
OPP

At du ikke vil skjønne er noe helt annet enn at du skjønner.
Jeg håper kundene dine ikke vil lese denne tråden.. for din skyld :)

Røde kors, og alle andre foreninger, lag og støtteorganisasjone på den listen er drevet privat.

Melding til mine kunder.

Det bekreftes herved at jeg alltid har vært og fortsatt vil være tilhenger av overføringer av statlige og/eller private midler til humanitære organisasjoner. Pengene kan mer enn gjerne tas fra overskuddet i private eller statlige selskaper som driver med pengespill.

Mvh

Peter André Jensen
 

picxx

Well-Known Member
Melding til mine kunder.

Det bekreftes herved at jeg alltid har vært og fortsatt vil være tilhenger av overføringer av statlige og/eller private midler til humanitære organisasjoner. Pengene kan mer enn gjerne tas fra overskuddet i private eller statlige selskaper som driver med pengespill.

Mvh

Peter André Jensen

Til mine kunder:
Det bekreftes at jeg støtter det norske gamblingmonopol ved at de gir penger til private organisasjoner fra deres penger som brukes på gambling, i tillegg til det som gies dem over statsbudsjettet, som er en anseelig sum hvert eneste år. (dette helt utenom alt annet selvsagt)

Mvh

Peter André Jensen

(med modifisert utgave gjort av Ingar Harsvik)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Til mine kunder:
Det bekreftes at jeg støtter det norske gamblingmonopol ved at de gir penger til private organisasjoner fra deres penger som brukes på gambling, i tillegg til det som gies dem over statsbudsjettet, som er en anseelig sum hvert eneste år. (dette helt utenom alt annet selvsagt)

Mvh

Peter André Jensen

(med modifisert utgave gjort av Ingar Harsvik)

Hallo i luken!! Jeg ville jo aldri skrevet noe med så mange skrivefeil!!
 
Norsk tipping gjør en stor innsats på mange felt.

Idrett er en ting. En annen er korps og andre som får støtte. Hadde du hatt barn som spilte i korps picxx hadde du satt pris på at du slapp og betale tubaen eller kornetten til full pris
Mange av de svømmehallene rundt om i landet som står uten vann. Er bygget ved hjelp av tippemidler.

En annen ting er ringvirkningene til andre ting, bygging av idrettsanlegg skaper jobber.
Alternativet er at kommuner må fullfinansiere bygging av anlegg selv. En idrettshall blir ikke bygget på dugnad..

Og viss du ikke liker idrett eller andre teite ting som ungdom og voksne driver med. Så er det bare og gi faen i og kjøpe lotto.
 

Scandic1

Medlem
Foruten tipping på hamar, for de er gode...de støtter jo norsk sport må vite ;)

... som kjøper alle produktene til betradar (noen gutter fra trondheim) som igjen selger alt som har med betting å gjøre til resten av selskapene i hele verden. Ja ja ...
 
Topp