Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Post dine "Facebook-suksesshistorier"

Dag Frogner

Supermedlem
Det er ikke tillat at de blir med i konkurransen kun ved å klikke "liker". Jeg tror du kan kreve at de må like siden for å være med i en konkurranse, men selve konkurransen må enten foregå i en egen app på Facebook eller på nettsiden din. Ikke direkte på veggen.
 

JensA

New Member
Hvorfor egentlig følge reglene??

Hvorfor skal man egentlig følge reglene for Facebook-promotering når Facebook tilsynelatende gir blaffen i å håndheve disse reglene? Er det noen som vet om noen andre enn Lille Vinkel Sko som noensinne har blitt utestengt fra Facebook for brudd på reglene?
Egentlig ønsker jeg å følge reglene. Men iom. at det virker som det aldri får konsekvenser for de som tjener stort på å bryte reglene, skjønner jeg egentlig ikke hvorfor.
Enklere Liv kjører for tiden en veldig effektiv kampanje. De hadde ca. 5-6000 fans for ca en måned siden. Nå øker de med nesten tusen om dagen ved å kjøre en konkurranse som sprer masse spam. Bryr Facebook seg? Det virker ikke sånn...
 

picxx

Well-Known Member
@JensA - Har du 100 nettsider med 250 brukere på hver side gjør det liksom ikke så mye hvis en av sidene din blir stengt. Hadde jeg derimot kanskje hatt 50-60.000 fans på FBsiden min hadde jeg nok ikke sjanset på at facebook hadde sett gjennom fingrene med at det jeg gjorde ikke ville ført til at siden min ble stengt ned, kanskje i ytterste fall kontoen min sperret.

Tross alt, når alt kommer til alt er ikke facebook noe annet enn en nettside. De gjør som de vil. Liker de ikke trynet ditt kan de sperre deg i hue og ræva, helt uten å måtte stå til ansvar overfor noe eller noen.
 

JensA

New Member
@picxx: Det er ikke egentlig det at jeg ønsker å bryte reglene. Tvert imot. Jeg bare synes det er fryktelig frustrerende at Facebook ikke slår ned på klare regelbrudd, og dermed indirekte straffer de som prøver å gjøre ting etter regelboka. Skulle ønske at Facebook faktisk begynte å håndheve sitt eget reglement.
 

Tony J

Alle skal få
GRATTIS med 40 101 tilhengere!...godt jobbet!
Selv har jeg "bare" 20 588 pr. nå, men det jobbes videre :)

Er spent på "boostperioden" din :)

Tilhengere? Snakker du om en gruppe nå eller side? Veldig bra om det er side, om det er gruppe så er det mye enklere:)
 
Topp