Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Posten øker prisene på brevpost.

Beergear.no

Medlem
Men hva om brevet var over 2cm ? ;) Det er vell det diskusjon handler om.

Prisen vil da være 30,- inkl. mva med Posten i Norge. Samme pakke til samme mottaker i Norge vil koste 7,71 å sende fra Estland. Med forbehold om at det ikke er noen 2cm grense i Estland.

Vi bruker MYE smartpost konvolutter når vi f. Eks sender ut mobil deksel og andre småting.
Eneste kriterie da er at man skal kunne lukke konvolutten. Vekt og tykkelse er ikke relevant.
Kjøper man vindu konvolutter så koster de oppunder 20 kr stk om jeg ikke husker feil.
Men man kan kjøpe en pakke med 10 stk og betaler da for 9.
Pr i dag har vi startet med å hamster disse. Regner med at de også stiger i pris.
Så jeg regner med vi kommer til å blåse av ca 10.000 på dem før året er slutt.
Dette blir da i tillegg til de vi sender ut. Så vi bør sitte med et pent lager :)
 

Kassimaja

Geocacher
Vi bruker MYE smartpost konvolutter når vi f. Eks sender ut mobil deksel og andre småting.
Eneste kriterie da er at man skal kunne lukke konvolutten. Vekt og tykkelse er ikke relevant.
Kjøper man vindu konvolutter så koster de oppunder 20 kr stk om jeg ikke husker feil.
Men man kan kjøpe en pakke med 10 stk og betaler da for 9.
Pr i dag har vi startet med å hamster disse. Regner med at de også stiger i pris.
Så jeg regner med vi kommer til å blåse av ca 10.000 på dem før året er slutt.
Dette blir da i tillegg til de vi sender ut. Så vi bør sitte med et pent lager :)

Snakket med ei dame på posten på mandag som påsto at de ville kreve inn tykkelsestillegg på smartpost fra og med neste år.
 

Beergear.no

Medlem
Haha. Posten slutter ALDRI å overraske meg. Da er jo hele poenget med smartpost borte.
Uansett kan de så vidt jeg vet ikke komme å kreve dette på konvolutter man har kjøpt før dette.
Kjenner han som driver posten der jeg leverer, og han pleier i alle fall å tipse meg før pris økning, slik at jeg kan kjøpe opp en del før prisene stiger. Det har aldri blitt problemer av det.
 
Det blir iallefall en nedgang i portoen på STORE A eller B-Post sendinger inntil 2 kg.

A-Post førpris: Kr. 145,- + formattillegg kr. 33,- = Kr. 178,-
Ny pris fra nyttår: Kr. 120,-
(Lengde + bredde + tykkelse kan være inntil 90 cm - Lengde maks 60 cm)

B-Post førpris: Kr. 105,- + formattillegg kr. 33,- = Kr. 138,-
Ny pris fra nyttår: Kr. 93,-
(Lengde + bredde + tykkelse kan være inntil 90 cm - Lengde maks 60 cm)

(Formattillegg betales idag for A-B Post sendinger som er større enn: 36x26x7 cm)
 
Topp