Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Prissetting/fakturering av større prosjekt

papk

New Member
Hei, har fått en forespørsel om å lage en ny nettside (backend) til et studio som tilbyr klasser/kurs (ukentlige timer), workshops og andre eventer. Jeg har tidligere satt opp WP med egenkomponerte funksjoner og tilpasset tema etter ønskene de hadde den gang.

Nå ønsker de bedre integrasjon med nyhetsbrev, betaling via nett, automatikk i på- og avmelding, samt muligheter for å kontakte påmeldte gruppevis o.l. Det viktigste er at alt henger sammen slik at man slipper å oppdatere lister, kalender osv. hver for seg – og at admin-delen er brukervennlig.

Web/utvikling er noe jeg driver med for moroskyld så dette vil ta lengere tid enn om noen profesjonelle skulle ha gjort det. Og om jeg sier ja så kommer jeg til å lage dette vha. et rammeverk og ikke wp, samt bruke ferdige løsninger for design/frontend.

Spørsmålet mitt er hva som er naturlig å fakturere for et komplett system av denne typen?
 

papk

New Member
Takk for svar, var egentlig det jeg lurte litt på. Hva er å regne som normal timepris for freelancere? Generelt sett
 

xdex

Medlem
En freelancer kan være langt dyrere, og langt billigere. Dette går begge veier, noen jobber alene og er helt sinnssykt dyktige på det dem gjør, og tar seg betalt deretter. Andre er ikke, og tar seg mindre betalt. Du bør som @Tonny Kluften nevner, tenke på tid og kostnad mot hvor dyktig du er. Kanskje løsningen er å leie inn noen, hvis du mener dette kan bli for omfattende for deg med tanke på tid og læreprosess.
 
Topp