Kjapp og trygg hosting for Wordpress

priv.no

i-net

Medlem
seo effekten? er det noe som helst som tilsier at det skal bli noe annerledes enn alle andre tilsvarende domener (nøkkelord.hvasomhelst.no) ?
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Vi hadde inne omlag 10 søknader for kunder. Av disse var det kun en vi ikke vant fram med. =)

Gleder meg til å høre om effekten i SEO. Kanskje man kan bruke det til noe fornuftig!
 

Tonny Kluften

Administrator
seo effekten? er det noe som helst som tilsier at det skal bli noe annerledes enn alle andre tilsvarende domener (nøkkelord.hvasomhelst.no) ?

Det sier seg selv at det har potensiale til å bli noe mer enn et vanlig subdomene. Alt kommer an på hva Google syns det skal være.
Men graden av forhåndsbestilling av dette domenet tyder ihvertfall på at de fleste tror som deg i.net. Det har tydeligvis vært liten rift om disse domenene.
 

picxx

Well-Known Member
Hvilken "seo effekt" forventes det at et priv.no skal ha (få), som man ikke får ved bruk av et hvilket som helst annet TLD?
 

Tonny Kluften

Administrator
Du sier at blogg.no har indeksert millioner av sider i Google og priv.no kun noen få. Jeg ser ikke poenget ditt med at blogg.no skulle være mer verdt enn priv.no bare fordi flere sider er indeksert i Google.
priv.no er nasjonalt og offisielt, det er det jeg bygger antagelsen min på, blogg.no er kun et vanlig privat domene. Jeg tror at det er en sjanse for at Google vil behandle priv.no på samme måte som .no.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det stemmer at det er en forskjell på de to, men jeg tror fortsatt ikke Google vil avgjøre at priv.no domener er mer verdifulle uten grunn. Før de gir noe verdi til priv.no må det jo først komme endel autoritetssider på den TLDen. Dette tror jeg ikke det kommer til å bli noe særlig overflod av.
 

Santo

Active Member
For privatpersoner gjelder angrefristen forresten (såvidt jeg vet).
Har du fått angrefrist-skjema Tonny?

Hvis ikke, er det noen som har lyst å prøve ut å angre?

Det er jo ikke angrerett på ting som er "spesialprodusert" og ting som ikke kan leveres tilbake i samme stand og mengde, og dette faller vel innunder det førstnevnte ihvertfall.
 
Topp