Har en god venn som opprettet et no domene hos disse for 4 år siden. Han har ikke brukt domenet, og aldri vært pålogget kontoen de siste år. Han driver en bedrift med 100 millioner i omsetning innen restaurant og eiendom, og betaler alle regninger punktlig. Han har fått regning fra web10 og alltid betalt denne. Så viser det seg at web10.nu har glemt å ta med webhotellet på regningen, så han har bare betalt for domenet. Noe han ikke har greie på, han har bare betalt regningene. No har de i over en måned hatt en barnslig side ute på domenet hans at det ikke er betalt. Dette firmaet har jo ingen telefon. Han får ikke logge på, og han får ikke regning på det de mener han har betalt for lite. De gidder knapt svare på mail, og hvis de svarer er like tåpelige svar som supporten pleier å gi.
På toppen av det hele er han asiat, og føler dette svært krenkende.
Hvordan i allverden får en egentlig kontakt med dette firmaet?
På toppen av det hele er han asiat, og føler dette svært krenkende.
Hvordan i allverden får en egentlig kontakt med dette firmaet?