Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med ranking hos google

sKrud

Meget sliten student
Kom til å tenke på en ting i dag. Siden jeg sendte revurderingen vi min google-konto, ble den da behandlet av de norske google-gutta? Tror ikke dette har noe å si, men siden jeg skrev på engelsk og fikk svar på norsk..så får det meg til å lure.. Kan det være så enkelt? Tviler, men hvem vet..

Om siden fortsatt er svartelistet, å ikke ble godkjent igjen etter revurderingen..Hva gjør man da? Er det bare å forlate skipet?
 

testdriver

Ha det bra..
Det er sannsynligvis de norske gutta, ja. Disse står for kontakten med deg, og videresender ting til et eget team som behandler saken når ting de evt har påpekt er utbedret. Ikke alltid så lett å få et konkret svar på hva som må utbedres, men tro meg, masing hjelper...

Forlate skuta? Tja, det blir jo en vurdering... Ting kan ta mange måneder, og i verste fall vil jo ingenting skje. Nytt domene og litt spinning av innholdet er en mulighet....
 
Sist redigert:

sKrud

Meget sliten student
Da har siden vært inne til revurdering nummer 2..

Denne gangen skrev jeg alt jeg har gjort...Hvordan jeg plagdes noe med å få gjennomført en korrekt 301 osv... Ble en lang epost..

Men det har ikke skjedd noen endring... Hva i alle dager kan det være som gjør at siden ikke rangerer på et eneste søk? Det er per i dag 138 indekserte sider i google... Å ingen av disse klarer å konkurrere på et eneste ord....

Her er det noe seriøst galt....Er det ingen som ser hva det kan være?
 

picxx

Well-Known Member
hmm.. kanskje du har blitt uvenner med noen i google?
 

sKrud

Meget sliten student
Nå har siden også fått pagerank, men rangerer ennå ikke på en dritt..tror det er noe teknisk feil på siden...pga den ikke rangerer i noen andre søkemotorere heller..:/

Noen som ser feilen(e)?
 
Topp