Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Proxy side populært?

Ståle

Medlem
Hehe, vet det. Gi noen andre da, jeg tar Paypal også :D:D

For å få jevn trafikk, bruk SEO, blås i toppsider. Finn proxyrelaterte nøkkelord som gir 2000-5000 i overture.

Men det er jo litt mer jobb da. Tenkte å kjøre på med toppsider og proxy.org

funker det ikke?
 

Gomlers

Member
Jeg har aldri brukt adsense på de sidene som brukeren besøker, da vil jeg tjene gode penger i en uke og så miste adsense kontoen min. Det er strengt forbudt å kjøre adsense der. Jeg har vært litt lat når det gjelder annonser på de "proxifiserte" sidene. Kjører stort sett bare et banner for en musikkside jeg har.

Les hva jeg skrev: "...fra ANDRE enn google..."
Regner ikke med at folk ved sine fulle fem vil gjøre noe sånt ;)
 

Gomlers

Member
Skal slutte å bruke ord som "hive ut", når jeg egentlig mener "sette inn" - jeg ser den ;)

meneh.. jeg har også fulgt diskusjonen, og har lenge tenkt på proxy sider..
Vi snakker om sider som f.eks. Full List of Proxies on the Net - ProxyTor

Kunne du sendt meg en PM også? - Det vanker ryktepoeng (som jeg enda ikke har skjønt hva er til)
 

Gomlers

Member
Det du sendte til Ståle ;)
Hvis du tror jeg kunne ha bruk for det til å starte en proxy side..

Var det å snoke kanskje det :D - Så var det ikke meningen!
 

clinton4

Medlem
Jeg har aldri brukt adsense på de sidene som brukeren besøker, da vil jeg tjene gode penger i en uke og så miste adsense kontoen min. Det er strengt forbudt å kjøre adsense der.

Jeg har hørt at det ikke er lov å bruke adsense i iframen etter at den besøkende har tastet inn url, men at det er greit å bruke adsense på hovedsiden til proxyen. Noen som kan bekrefte dette?
 

Deezire

Medlem
Sett at du har tilgjengelig båndbredde så er det selvsagt penger å tjene på "proxyer", men god båndbredde er dyrt og det er et segment med vanvittig mye konkurranse. Det som dog kunne være spennende er hvis du hadde klart å lage en CGI-proxy som også gikk fint gjennom IDS/IPS og DPI (Deep Package Inspection). Hvis du klarer det så får du garantert 100 ganger fler klikk enn ellers. Stort sett er det bare kiddoes som har blitt blokkert fra en nettside som bruker proxyer, eller at de sitter på et restriktivt nett uten noen form for DPI/IDS/IPS.
 
Topp