Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rapporter bugs eller problemer her

Tonny Kluften

Administrator
Mulig det er bare jeg som er for gammel, men jeg har problemer med å lese "skriften på veggen" (okay, var vel ikke så mange som skjønte den). Tenker på fargene her og håper de kan endres...:
Vis vedlegget 689

Enig, det ble ikke bra. Problemet er at de bruker samme .class på noen hvite og svarte bakgrunner. Så hvis jeg vil ha mørkere skrift på lys bakgrunn vil skriften også bli mørkere når den finnes på mørk bakgrunn.

Det gjør det vanskelig å lage kontraster mellom skrift og bakgrunn, dumt for jeg liker at ting er tydelig og brukervennlig.
 

Tonny Kluften

Administrator
Bare hyggelig, fint at du hjelper til med å forbedre ting her. Mulighetene i admin er mildt sagt enorme og jeg trenger hjelp til å finne ut av hva som må endres.

Kan bare si at jeg er utrolig imponert over Xenforo så langt. Dere som drive forum burde ta dere en kikk på på en eller annen demoadmin for Xenforo. Jeg var så heldig å få tilgang til et privat forum ned Wenforo, og det overbeviste meg på 5 minutter. Det har noe med hvordan ting er lagt opp, man skjønner at det ligger en smart tanke bak det meste.

Det minner meg om at jeg har en ny lisens på vBulletin 5 verdt rundt $300 som jeg ikke skal bruke. Hvis noen vil kjøpe den for en billig penge nå så kan de det. Ellers så gir jeg den bort her på WF om en stund.
 

adeneo

Medlem
Veel, når man har "nye innlegg" oppe, så ville det vært smart å kunne bare trykke F5, men det går selvfølgelig ikke, ettersom lenken endrer seg dynamisk.

På det gamle Webforumet gikk det forsåvidt heller ikke, og jammen klarte man ikke å velge software med samme feilen en gang til.
 

adeneo

Medlem
Snarest Tonny, Snarest!

Jeg bruker en extension som oppdaterer forum som er åpne med F5, og det eneste forumet det aldri har fungert på er Webforumet, slik at jeg ble litt overrasket når det fortsatt ikke virker etter oppdatering til ny software osv.

Jeg kan fortsatt ikke fatte og begripe at du synes dette var bedre enn for eksempel Invision Pro ?
 
Da går du glipp av mye... Les tråden. Denne tråden er lang nok som den er om ikke også samme spørsmål skal komme flere ganger.
Så du skal tvinge meg til å lese 6 sider med "bug-posts" for å finne ut hvorfor ikke softwaren er oversatt til engelsk? Men nå ser jeg at det er en "language chooser" i footeren :) Hva med å ha norsk som default language?
 
Topp