Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Re:member kutter lead pris til 1kr!

arve

Medlem
Tradedoubler synes ganske sikkert ikke at dette er "greit", men det er lite de kan gjøre slik som de har stellt seg. For å få re:member som kunde har de gitt dem veldig gode betingelser. Ikke bare kan annonsørene si opp programmet på dagen, de slipper også å betale for allerede registrerte cookies når de gjør det.

ellos gjorde nylig det samme. De trakk seg også på dagen for å slippe å betale provisjon på julesalget og samtidig få slettet alle cookies.

Nedgangstidene har startet og vi kommer garantert til å se lignende ting fra annonsørene i tiden framover. Tradedoubler oppfordrer indirekte til det i betingelsene de har gitt annonsørene.
 

kongen

kongemedlem
...de slipper også å betale for allerede registrerte cookies når de gjør det.

Tror ikke TD kan kutte provisjonen på allerede registrerte cookies. I henhold til avtalen skal provisjonen vare ut cookie-tiden. Hvis TD forandrer avtalen, gjelder forandringene på nye cookies.

Hvis TD kutter provisjonen på allerede registrerte cookies er de ikke til å stole på!!!!!!!! Jungeltelegrafen kan spre seg raskt.

Skal ikke se bort i fra at andre affiliatenettverk blir større og større, mens TD blir mindre og mindre hvis de kutter provisjonen slik. Jungeltelegrafen kan spre seg raskt.

Til TD: Ikke tull med pengene våre. Affiliater har også kostnader. Ingen markedsføring er gratis.
 

Bjrl

Medlem
Nå er de faktisk nede på 0 i betaling. Men programmet er aktivt.

Med andre ord har de tatt vekk den krona folk skulle få hver gang det ble sendt låntagere til dem.

Og Tradedoubler har ingen skrupler med å la dette programmet fortsette, og la webmastere annonsere helt gratis for dem.

Kanskje litt betenkelig at Tradedoubler kjører dette programmet videre? Jeg ser jo at Tradedoubler har en økonomisk interesse i det (de får betalt en minimumssum hver måned fra alle aktive program), men særlig god forretningsetikk i forhold til alle webmasterne som er med i nettverket kan det umulig være.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det er ikke bare betenkelig - det er å holde alle affiliatepartnere for narr! Dette er jo ikke noe business lenger - det er veldedighet!

Spørsmålet vi affiliatepartnere nå må stille oss er - hvordan skal vi nå frem til TD? De svarer tross alt ikke på henvendelser, de neglisjerer våre meninger og gir oss ikke gode avtaler lenger....

Hvis man kunne få med seg omtrent alle til å stoppe kampanjene for dem en liten periode ville de forstått at måtte gjøre noe! Dette er vel det eneste fornuftige forslaget jeg foreløpig har!
 

Ole

Medlem
Løsningen er på vei...

Tariffjustering fra re:member

Kjære affiliate,

Endelig er en løsning nær, og en som gjør at enkelte affiliates vil kunne tjene enda mer penger enn
tidligere.

Som du kanskje har fått med deg så så re:member seg nødt til å gjøre store kutt i tariffene i
desember, hovedsakelig som følge av dårlig kvalitet i kredittkortsøkemassen. Arbeidet med å finne en
løsning som gjør at man kan åpne programmet igjen har pågått hele tiden, og en løsning ser nå ut til
å være rett rundt hjørnet (medio januar).

Man har kommet fram til at den mest fornuftige måten å sikre re:member en levelig kvalitet og
avkastning gjennom kanalen er å innføre såkalt "pending sales", noe som innebærer at affiliates kun
får betalt for faktisk innvilgede kredittkortsøknader, fremfor alle søknader som de fikk tidligere.
For å bøte på den økte risikoen dette vil medføre for affiliates lover re:member en stor økning i
tariffene når løsningen er klar, dvs nærmere 500,- per innvilget søknad i det høyeste segmentet.
Lansering for "pending sales" anslåes til medio januar.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Og dette brukte de så lang tid på å finne ut av !?! Utrolig!!!

Det kan umulig være så lange beslutningsveier at det skulle ta så lang tid å komme til denne løsningen! Og, jeg beklager hvis jeg høres "sutrete" eller "irritert" ut! Det får nå så være!
Med alt som skjer hos TD - eller rettere sagt, IKKE SKJER - så er det ikke enkelt å bare skulle putte dette rett i glemmeboken.
TD må endre sine rutiner slik at affiliates har mulighet til å reagere på beskjedene som kommer når det gjelder avslutning av program etc. Tilbakemeldinger må komme hurtigere og være mer behjelpelige!

Er jeg urimelig nå? Hvordan er "ståa" hos dere andre?
 

Adrian

New Member
Må si at det er mange ting som har irritert meg med TD i det siste. Først nå, etter 2 måneder med venting og 5 henvendelser om et enkelt spørsmål, har eg endelig fått et svar på to linjer.
Når det er sagt, så er det rett og slett ingen som kan måle seg med TD for min del når det kommer til antallet kampanjer, varigheten på kampanjene, og kvaliteten på annonsørene (merkevare, produkt de tilbyr). Sålenge ingen av de andre affiliateselskapene går over på mer langvarige kampanjer slik TD gjør, så må eg nok holde meg til TD. Håper igrunn at buy.at kan bli en verdig konkurrent til TD, for der vet eg at eg vil få god service og raskt svar på spørsmål etc.
 

tritrans

Medlem
Er jeg urimelig nå? Hvordan er "ståa" hos dere andre?

Hadde ny rekord i antall bannervisninger hos Adsense i dag. Dere kan jo gjette hvorfor.

Skal gi Tradedoubler en ny sjanse når de har fått ordnet de utestående fakturaene.
 
Sist redigert av en moderator:

sKrud

Meget sliten student
Det TD gjør nå er jo å skape en gylden mulighet for Platform-A å få en pang start på sin norske satsning... Det er ikke mye som skal til for at jeg dropper TD helt nå..Er på god vei allerede..
 

Adrian

New Member
.....Lansering for "pending sales" anslåes til medio januar.... (mail fra tradedoubler)

I mailen fra Tradedoubler står det at den nye tariffen til remember skal tre ikraft i løpet av januar. Nå er vi i februar, og det hadde vært greit om Tradedoubler gav oss en liten rapport på framgangen?
 

Mats@TD

Medlem
Den skulle tre i kraft i januar, men re:member har enda ikke fått på plass den tekniske løsningen for pending sales. Dette skulle vært klart helt i slutten av januar. Vi venter fortsatt på tilbakmelding fra dem på NÅR vi kan forvente at dette er oppe å står.

Ellers så kan jeg meddele at vi får inn tre nye aktører i samme bransje og med like kjente brands (kredittkort og forbrukslån) i løpet av relativt kort tid. To av dem er sendt til implementering hos kunde og burde komme på plass i februar.
 
Topp