Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Regnskap i excel, eksempler og maler?

stian85

Medlem
Lurer på om det er noen her som har gode eksempler på regnskapsføring i excel? Det var en ganske god en på "IOGT" som har blitt linket til i flere tråder her på webforumet, men denne er dessverre borte nå..

Det er også en regnskapsmal på Frilansinfo, på nedlastningssiden Frilansinfo.no*|*Dokumentbank », men denne inneholder ikke debet og kredit.

Er det noen som vet om noen andre gode maler og eksempler? :)
 

stian85

Medlem
Får ikke til å laste den ned, jeg..hver gang jeg prøver blir jeg bare vidersendt til en error side som sier "FATAL ERROR: Connection to database server failed. MYSQL Error:Too many connections"..
 

Rismoen

Medlem
Denne skal gå: UploadMB.com

Legg merke til at det er to sider

7nrjO.png
 
Sist redigert:

Johan

Medlem
Send en PM så skal du få en enkel en som jeg har benyttet i mange år
 

Martijn

New Member
Hei,

Jeg har et spørsmål om bruker Excel som regnskapsprogram. Jeg importerer produktene og må starte å bruke et regnskapsprogram for min bedrift. Jeg er dessverre ny-inflytter fra Nederland og det er litt vanskelig for meg å starte opp med program.

Er det kanskje noen som har et lenke til en Engelsk-språk kurs for hvordan jeg må fille in Excel-programmet? Eller er det noen som kan hjelpe meg med å sette inn regninger og mva (som jeg må betalle med inførrelse) i et Excel-sheet så jeg kan se hvordan du lager det?

Tusen takk!
 
Topp