Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Rejected leads" på 365Privat kredittkort hos Adservice

knippsen

Medlem
Noen som kjører 365Privat kredittkort kampanjen hos Adservice her?

Jeg ser igjennom "rejected leads", og ser at alle leads jeg noensinne har generert fra denne kampanjen har blitt rejected (!). Det er snakk om leads fra de siste 3 årene. Finner det veldig spesielt med tanke på statistikk fra andre kredittkortkampanjer jeg kjører...

Adservice kan naturligvis ikke si noe om hvorfor leads ikke blir godkjent.

Noen som har opplevd det samme?
 

knippsen

Medlem
Noen som vet hvorfor statistikken på rejected er så mye høyere på denne kampanjen enn andre kredittkort-kampanjer? Antar de har stort sett like kriterier på kredittkortsøknaden og kredittsjekk som andre kredittkort-tilbydere...
 

Adservice.com

New Member
Hei!

Både vi i Adservice og Danske Bank selv forstår godt at dere som publishers stusser over en så lav konverteringsgrad som man ser på 365 Mastercard.

Det er dessverre en kjent utfordring hos annonsøren, og det har alltid vært sånn.

Årsaken til den lave konverteringsgraden er, at 365direkte Mastercard er underlagt Danske Bank, og ikke en separat enhet for usikret kreditt. Derfor blir kundene kredittvurdert på samme vilkår som andre Danske Bank produkter, som har veldig strenge retningslinjer for hvem som er kredittverdig nok til å få utstedt et kredittkort. Det er et område som det jobbes hardt på å forbedre hos Danske Bank, for å kunne stå stærkere i markedet. Når vi har ytterligere opplysninger om dette, vil vi informere nærmere.

Vi håper at dere fikk avklart noen av tankene rundt dette. Hvis ikke er dere alltid velkommen til å kontakte oss i Adservice for mer informasjon.


Ønsker dere alle en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen
Jacob Johansen
Digital Media Manager, Adservice
 

knippsen

Medlem
Hei Adservice Media.

Har dere ytterligere opplysninger om dette? I 2018 hadde jeg 50 leads på 365Direkte og ingen (ingen!) gikk igjennom. Dette kan rett og slett ikke stemme med tanke på konvertering generelt på sidene mine, uavhengig av forklaringen deres på den strenge kredittvurderingen.

Så langt i 2019 har jeg fem "pending leads", men jeg regner med at disse ikke går igjennom heller.

Når det lukter ugler i mosen så er det gjerne ugler i mosen.
 

Janne79

Banned
Hei Adservice Media.

Har dere ytterligere opplysninger om dette? I 2018 hadde jeg 50 leads på 365Direkte og ingen (ingen!) gikk igjennom. Dette kan rett og slett ikke stemme med tanke på konvertering generelt på sidene mine, uavhengig av forklaringen deres på den strenge kredittvurderingen.

Så langt i 2019 har jeg fem "pending leads", men jeg regner med at disse ikke går igjennom heller.

Når det lukter ugler i mosen så er det gjerne ugler i mosen.

Hvorfor fortsetter du med 365 når det er helt definitivt at du ikke får noe igjen for det. Kan du ikke bruke andre i stedet?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har du fått med "For å søke må du være over 21 år og ha en årsinntekt over 350.000 og ingen betalingsanmerkninger" på din(e) side(r), slik at du luker bort endel mulige rejects allerede før søknader sendes?
 

JudeQuinn

Medlem
Mange leads generelt gaar i soeppel fordi de som kjoeper dem ikke kan konvertere dem. Spesielt paa rene lead-gen offers. Det er derfor det er viktig aa teste mange.
 

knippsen

Medlem
Har du fått med "For å søke må du være over 21 år og ha en årsinntekt over 350.000 og ingen betalingsanmerkninger" på din(e) side(r), slik at du luker bort endel mulige rejects allerede før søknader sendes?

Ja, det informerer jeg om :)
 

knippsen

Medlem
Mange leads generelt gaar i soeppel fordi de som kjoeper dem ikke kan konvertere dem. Spesielt paa rene lead-gen offers. Det er derfor det er viktig aa teste mange.

Jeg har godt med konverteringer på de fleste andre kredittkort jeg reklamerer for. Men statstikken på 365 skiller seg veldig ut på en merkelig måte.
 
Topp